بزرگان وب جهان دراولین کنفرانس بین المللی وب پژوهی

استفان استب، سردبیر مجله Journal of Web Semantics، یکی از معروف ترین مجلات وب با ضریب تأثیر پنج ساله 2.050 می باشد. وی پروفسور سیستم های اطلاعاتی و پایگاه داده ای در دانشگاه Koblenz-Landa آلمان و همچنین مدیر موسسه علوم و فناوری علوم کامپیوتر (WeST) است. وی در بسیاری از کنفرانس های مهم بین المللی به عنوان سخنران کلیدی حضور داشته است.

 

فابیو کریستانی، از سال 2007 پروفسور دانشکده انفورماتیک USI بوده است. او سردبیر مجله Information Processing and Management journal است. پروفسور کریستانی به عنوان یک پژوهشگر شاخص بین المللی در حوزه های بازیابی اطلاعات و داده کاوی شناخته شده است که بیش از یک صد و پنجاه مقاله در این حوزه توسط وی منتشر شده است.

 

اولین کنفرانس بین المللی وب پژوهی به همت دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان قطب آموزش عالی جهاددانشگاهی چهارشنبه و پنجشنبه (26 و27 فروردین )  برگزار می شود. 

کنفرانس بین المللی وب پژوهی می کوشد تا  پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و متخصصین در زمینه های علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، کتابخانه و ارتباطات را  گرد هم آورده،  دستاوردهای پژوهشگران و صاحب نظران  در حوزه های وب، اطلاعات و زیرمجموعه آنها را ارائه کند.

از جمله نکات مهم در برگزاری این کنفرانس این است که تاکنون هیچ کنفرانس بین المللی به شکل سالیانه با تمرکز در زمینه در کشور برگزار نشده است.همچنین وب و وب پژوهی به عنوان ماهیت اصلی این کنفرانس یک موضوع بین رشته ای و یا چند رشته ای است که می تواند مخاطبین گسترده ای را از رشته های مختلف جذب کند.

برای اطلاع بیشتر به  سایت رسمی کنفرانس به نشانی http://iranwebconf.ir/fa/ مراجعه فرمائید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا