حمایت فناپ از شرکت های نوپا

به گزارش سیناپرس به نقل از شنبه مگ، رویداد فین تک فست در حالی آغاز به کار کرد که در نمايشگاه  آن استارتاپ های فعال در حوزه مالی نیز به ارائه خدمات خود پرداختند.در این نمایشگاه چهار استارتاپ تحت حمایت فناپ فعال هستند؛ علاوه بر این پنج استارتاپ آیپیوی، پلاک ۲۱، پیمنت اکسپرس و  قسطی کالا که در حوزه فناوری های بانکی فعال هستند، نیز حضور دارند

ماناپی نرم افزار موبایلی با ۲۰۰ هزار کاربر با سرمایه گذاری توسط شرکت فناپ فعالیت خود را آغاز کرد. این نرم افزار عضو گروه مالی پاسارگاد است.ماناپی قابلیت خرید شارژهای اعتباری بصورت مستقیم و کد شارژ و پرداخت قبوض مختلف شهری را دارد. از دیگر مزایای استفاده از ماناپی، ماشین جایزه است که این امکان را به کاربر می دهد که با انجام دادن هر عملیات و تراکنش، یک امتیاز دریافت کند و با کسب امتیاز مشخص برنده جایزه باشد. به گفته تیم فنی این نرم افزار، خرید بسته های اینترنتی حتی در زمانی که کاربر اینترنت ندارد نیز به قابلیت های این نرم افزار افزوده خواهد شد.
فاندوران، بستر کراودفاندینگ(تامین مالی جمعی) که تا به حال ۴۵ پروژه و حدود چهارصد میلیون جذب مالی برای پروژه ها داشته و ایده های نوآورانه و اجتماعی میتوانند با تعریف پروژه خود سرمایه موردنیاز را برای اجرا از طریق مردم جذب کنند
وین وین بهترین انتخاب و خرید را امکانپذیر می کند.  این اپلیکیشن پرداخت سریع و اسان را بدون نیاز به کیف پول و کارت بانکی با موبایل امکانپذیر می کند.انجام این پرداخت توسط شخص است و رمزنگاری اطلاعات بانکی و استفاده ازدرگاه پرداخت معتبر از مزیت های آن است.
مانیار استارتاپ دیگری است که در رویداد فین تک سال گذشته شرکت و رتبه دم را کسب کرده است. مانیار از مرداد ماه توانست وارد پیش شتاب دهی فناپ شود.
مانیار یک شبکه اجتماعی مالی است که به شما این امکان را می دهد با استفاده از لیست تلفن همراه خود بتوانید  پرداخت و درخواست وجه داشته باشید. همچنین بدون داشتن شماره کارت مقصد و تنها با داشتن شماره تلفن با افراد ارتباط مالی داشته باشید؛ یعنی علاوه بر سرویس های پرداختی ارائه سرویس های مالی اجتماعی نیز می دهد. همچنین بوسیله این اپلیکیشن می توانید گروه های دنگی بسازید و سهم هرفرد را مشخص کنید. 
از دیگر ویژگی های این شبکه اجتماعی مالی این است که زیرساخت سرمایه گذاری جمعی را فراهم می کند؛ یعنی مانند یک کانال تلگرامی میتوایند افراد را به آن دعوت کنید تا افراد بابت موضوع های مختلف مثل صندوق های خانوادگی و یا خیریه ها در ان پرداخت انجام دهند.
قسطی کالا جزو پنج شرکت سرویس گیرنده از فناپ است که در سال ۸۶ آغاز به کار کرد.طرف قرارداد این نرم افزار ارگان های دولتی است که کالاها را بصورت قسطی به آنها ارائه می دهند و برای هر ارگان نیزنحوه پرداخت متفاوتی وجود دارد.ضمانت خرید نیز فیش حقوقی است. نحوه پرداخت نیز به این صورت است که با استفاده از شناسه پرداخت و یا شناسه قبض صادر شده از سیناپس(محصول فناپ) انجام می شود و اگر خریدار درخواست کند از حقوق کسر می شود.
پیمنت اکسپرس نیز استارتاپ دیگری است که پرداخت های الکترونیک ارزی را ساده تر انجام می دهد و با همکاری صراف های داخلی و برخوررداری از حساب های قانونی در کشورهای آمریکا, امارات, ترکیه, گرجستان و چین راهکار فعالیت های تجار بین المللی است. این نرم افزار پرداخت هزینه ثبت مقالات در مجلات معتبر, شرکت در آزمون های بین المللی, عضویت در انجمن های علمی و شرکت در کنفرانس ها را میسر می کند و کار رزرو هتل از سایت های معتبر خرید,ویزا و مستر کارت را برای مشترکین انجام می دهند . طراح این اپلیکیشن مهمترین مشکل حوزه فعالیتی خود را نبود قانون در حوزه ارز الکترونیک عنوان می کند؛ چون در حال حاضر تراکنش ها بالا است اما بانک مرکزی از این جریان حمایت نمی کند و متاسفانه بانک مرکزی قوانینی برای این کار ندارد.
پلاک ۲۱ سامانه آنلاین مدیریت مجتمع های مسکونی تجاری و اداری است.این سامانه به مدیریت, حسابداری ساختمان و مجتمع از طریق اینترنت کمک می کند و به وسیله آن مدیران بدون دارا بودن دانش حسابداری به امور مالی رسیدگی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن اخبار و اطلاعیه ها را با ساکنان و مالکان به اشتراک بگذارند.
امکان مشاهده وضعیت مالی پرداخت بدهی به صورت آنلاین, پرداخت قبض با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب, واریز مستقیم به حساب مجتمع و مشاهده اخبار و اطلاعیه های مجتمع توسط مالکان و ساکنان از دیگر مزیت های این سامانه است
آیپیوی راه حل دریافت و پرداخت ارزی به صورت آنلاین است. این اپلیکیشن شامل یک واسط کاربری پردازش تراکنش قدرتمند است که به کمک آن می توانید سرویس ها اپلیکیشن و فروشگاه های خود را به درگاه های پرداخت بین الملل متصل کنید و نگران قراردادهای پیچیده بانکی بین المللی نباشید.
گفتنی است نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه خدمات نوین مالی و پرداخت(فین تک)  عصر روز جمعه در دانشگاه خاتم به كار خود پايان داد.در پايان سه برنامه نويس، یک استارتاپ و سه ايده برتر  معرفي شدند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا