طرح های مرز دانش حمایت می‌شوند

به گزارش سیناپرس و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی، شانزدهمین نشست شورای بررسی طرح های مرز دانشی به منظور داوری و ارزیابی طرح های ارسالی از سوی کارگروه های تخصصی، با حضور امیر علی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و جمعی از اعضای این شورا برگزار شد که در این نشست طرح های مرزدانشی مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت و بر اساس داوری های صورت پذیرفته و با نظر همه اعضاء در مورد آن ها تصمیم گیری شد.

احسان عارفیان مدیر آموزش پژوهش و توسعه منابع انسانی این ستاد در نشست شورای بررسی طرح های مرز دانشی گفت: پروژه ها در 3 ساختار مرزدانش، فناوری و کلان از طریق سامانه ارسال طرح ها در وب سایت ستاد ارسال می شوند.

وی با بیان اینکه پروژه های مرزدانشی می بایست در دانشگاه مصوب شوند،افزود: تصویب پروژه های مرز دانشی در دانشگاه به دلایل مختلفی همچون نظارت ساختاری دانشگاه و مراکز بر اجرای پروژه در محیط پژوهشی و همچنین تعامل بیشتر دانشگاه ها و مراکز مذکور با ستاد در راستای عقد قرارداد و پرداخت هزینه ها به مجریان است، که می بایست این موضوع و مبلغ مشارکت دانشگاه به ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی اعلام شود.

مدیر آموزش پژوهش و توسعه منابع انسانی ادامه داد: تمامی پروژه ها قبل از طرح در جلسه شورای بررسی طرح های مرزدانشی جهت بررسی و کارشناسی به کارگروه مربوطه ارجاع می شود و نتایج حاصل از کارگروه پس از تکمیل مصوبات و مدل مشارکت مالی و در صورت نیاز مصوبه اخلاقی جهت تصویب نهایی به شورای بررسی طرح های مرزدانش عودت می شود.

لازم به ذکر است، از این پس طرح های پژوهشی مورد حمایت ستاد نخواهند بود و فقط طرح هایی که توسط اعضای کارگروه مربوطه بعنوان مرز دانش تشخیص داده شوند برای بررسی به شورای تخصصی مربوطه ارجاع خواهند شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا