همایش ملی گیاهان دارویی

به گزارش سیناپرس و به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدرضا عامریان با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش ملی طی روزهای 18 و 19 اسفندماه با محوریت تحقیقات، تولید و فناوری برگزار شد.

وی افزود: کشور ما از ظرفیت بالایی در زمینه گیاهان دارویی برخوردار است و بهره‌گیری از فناوری‌ها در کنار پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی می‌تواند به استفاده بهینه‌تر از این ظرفیت کمک کند.

رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به استقبال پژوهشگران دانشگاهی از این همایش ملی گفت: در مجموع بیش از 130 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که 95 مقاله آن برای ارائه در همایش در دو قالب سخنرانی و پوستر انتخاب شد.

دکتر عامریان از ارائه 20 سخنرانی از سوی میهمانان این همایش طی دیروز و امروز خبر داد و اضافه کرد: مابقی مقالات در قالب پوستر در همایش ارائه شد.

دبیر همایش ملی گیاهان دارویی از استقبال اساتید و دانشجویان از این همایش تقدیر کرد و گفت: از سوی دبیرخانه همایش تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا این همایش در پایگاه استنادی جهان اسلام  ISC ثبت شود که امیدواریم با تحقق آن بیش از پیش شاهد افزایش سطح علمی و اعتبار این همایش ملی باشیم.

این عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به برخی برنامه‌های جنبی این همایش ملی تصریح کرد: همزمان با همایش دو کارگاه آموزشی با حضور اساتید این حوزه برگزار شد که با استقبال دانشجویان علاقه‌مند همراه بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا