پرتال اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت راه اندازی می شود

به گزارش سیناپرس و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سید محسن رحیمی مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اظهار کرد: حدود 3500 دانشجوی شاهد و ایثارگر در مقاطع تحصیلات تکمیلی و حدود 11 هزار نفر نیز دانشجوی کارشناسی دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر را در دو سال اخیر شناسایی کرده و حمایت می‌کنیم وتسهیلاتی برای چاپ مقاله یا کتاب به این دانشجویان داده می‌شود.

مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: هنوز نحوه حمایت از چاپ مقالات و کتاب‌های دانشجویان به صورت دستورالعمل واحدی در نیامده است و از طریق کمک به حوزه‌های ستادی این تسهیلات برای دانشجویان فراهم شده است.

رحیمی ادامه داد: بر اساس قانون برنامه پنجم 10 درصد جذب اعضای هیات علمی باید از ایثارگران باشند که این مساله نیز مورد توجه ما است و این امکان را نیز در مجموعه خود فراهم کرده‌ایم.

مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: ایجاد پرتال دانشجویان شاهد و ایثارگر از سال گذشته آغاز شد نیز تا کنون 95 درصد اطلاعات آن وارد شده و تا پایان سال 95 به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در صورت راه اندازی پرتال دانشجویان شاهد و ایثار گر ما می‌توانیم به صورت آنلاین تمام اطلاعات دانشجویان را داشته باشیم اما در حال حاضر دسترسی ما به اطلاعات دانشجویان از طریق سیستم سما است و همواره دو ترم با اطلاعات روز اختلاف داریم.

رحیمی تاکید کرد: در صورت راه اندازی پرتال جامع دانشجویان شاهد و ایثارگر نظارت ما بر ارتباط بین استاد و دانشجو و رسیدگی به درخواست دانشجویان دقیق تر می شود و با سرعت بیشتر به درخواست های دانشجویان رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات مشاوره ای دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: در حال حاضر اساتید راهنمای دانشجویان به عنوان استاد مشاور نیز فعالیت می کنند و هر استاد مشاور 5 تا 15 دانشجو رابه صورت مشاوره می تواند بپذیرد و خدماتی را در طول ترم به دانشجویان ارائه می‌دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا