اولین گوشی غیر پیکسلی با دستیار گوگل!

به گزارش سینا پرس به نقل از techera، ال جی، رئیس بخش هوش مصنوعی گوگل را به دلیل موجهی در زمان معرفی ال جی جی ۶ به عموم، به روی صحنه برد. مشخص شد که ال جی G6 اولین گوشی، به غیر از گوشی های پیکسل ساخت خود گوگل خواهد بود که از دستیار گوگل (Google Assistant) استفاده می‌کند. به منظور تایید کارایی و همین طور آشنایی با بهترین نحوه عملکرد دستیار گوگل، شرکت ال جی همکاری نزدیکی را با گوگل شروع کرده بود و به این دلیل است که اکنون ال جی جی ۶ دستیار گوگل را جایگزین نسخه کپی شده Google Now و Voice Search خواهد کرد.

امروزه در میان گوشی های پرچمدار، داشتن دستیار هوشمند مجازی، امری ضروری است. در حالی که گوشی‌های آیفون بر روی سیستم عامل آی او اس از سیری استفاده می کنند، گوشی های اندرویدی نیز دستیار هوشمند مخصوص به خود را دارند. این دستیارهای دیجیتال به کاربر این امکان را می‌دهند که به وسیله فرمان‌های صوتی آنچه را مد نظر دارند، انجام دهند.

علاوه بر این، دستیار گوگل با برنامه‌های ال جی به راحتی کار می‌کند، به کاربران قدرت دست یابی به جواب های سریع را می‌دهد، کارهای روزانه را سامان دهی می‌کند و توانایی جستجو در ال جی جی ۶ را سریع‌تر و بهتر از همیشه مهیا می‌کند. همچنین با سرویس کنترل مصرف شده این هوش مصنوعی، هرچه بیشتر از دستیار گوگل استفاده شود، بیشتر با کاربر آشنا و بیشتر شخصی سازی می‌شود.

بهترین نکته راجع به این سرویس، این است که دستیار گوگل نه فقط به عنوان یک ربات برای چت، بلکه در همه قسمت‌های گوشی به عنوان تواناترین صدای مجازی قابل استفاده خواهد بود و شما می توانید با صدا زدن ” اوکی، گوگل” در صفحه قفل شده تان، یا با گرفتن دکمه پاور در پشت گوشی، از آن استفاده کنید.

.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا