سه ویژگی هیجان‌‌انگیز اندروید ۸ لو رفت

به‌گزارش دانشمندآنلاین ، سه ویژگی هیجان‌‌انگیز از اندروید ۳ لو رفته است. اولین ویژگی‌ای که به عالم خبر درز کرده نامش  کپی‌لس  است می‌‌تواند به اندروید گوشی این امکان را بدهد که به‌‌طورخودکار اطلاعات مرتبط به چیزی را که می‌‌خواهید بفرستید از منبعی مشخص کپی کند، از این روی نوشتن مطلب آسان‌تر می‌‌شود. برای مثال اگر شما و دوستتان درمورد جایی که می‌‌خواهید غذا بخورید در حال چت هستید و شما رستوران خوبی را در   Yelp app پیدا کرده‌اید وقتی به حرف‌‌های زده شده برمی‌‌گردید و کلمه‌‌ای عین آنچه در چت خود در آن‌خصوص گفته‌‌اید را تایپ کنید به‌‌طور خودکار  در Gboard اینگونه فرض می‌‌شود که شما می‌خواهید آدرس آن رستوران را بگویید. بدین شکل شما کمتر به تایپ‌کردن نیاز دارید و نیاز نیست اطلاعات نامربوطی را کپی کنید و بعد تصمیم بگیرید کدام بخش‌‌ها اضافه است و بخواهید پاک کنید.

اما ویژگی جالب دوم که مستقیما از راهکارهای پیشنهادی اپل می‌‌آید این است که با زدن انگشت روی نشانی موردنظرتان در پیام‌ها  به‌‌طور خودکار گوگل‌مپ فعال می‌شود و به شما نقطه موردنظر را نشان می‌‌دهد. این قابلیت سال‌‌ها در اختیار سیستم‌عامل  iOS بوده‌ و حالا وقت آن است که اندروید هم این قابلیت را داشته ‌‌باشد.

ویژگی سوم حاکی از آن است که فقط با تایپ حرف اول دستور خاصی، آن دستور اجرا می‌‌شود مثلا با تایپ حرف C،قسمت contact  ها باز و تمامی اسم‌‌ها و شماره‌‌ها نمایش داده می‌‌شوند.

البته باید گفت گوگل هنوز این اطلاعات را رد یا قبول نکرده ‌‌است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا