تازه های صنعت خودرو جهان در ژنو

در هشتاد و هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو در ژنو بیش از 180 غرفه مختلف به ارائه بیش از 900 مدل از جدیدترین خودروهای جهان می پردازند. بر اساس آمارهای رسمی، 128 کمپانی خودرو سازی مختلف در این نمایشگاه حاضر شده اند.

بازدیدکنندگان از هشتاد و هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو در ژنو می توانند اطلاعات جدید مرتبط با خودروهای معرفی شده را به طور کامل دریافت کرده و در صورت علاقه، از تجهیزات جانبی و متعلقات مرتبط با این خودروها نیز بازدید کنند.   نمایشگاه خودروی ژنو یکی از مهمترین رویدادهای جهانی در حوزه خودروسازی محسوب شده و نقش مهمی در شکل گیری آینده این صنعت دارد.

این نمایشگاه امروز نهم مارچ برابر با 19 اسفند ماه به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد. بازدیدکنندگان از هشتاد و هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو در ژنو می توانند اطلاعات جدید مرتبط با خودروهای معرفی شده را به طور کامل دریافت کرده و در صورت علاقه، از تجهیزات جانبی و متعلقات مرتبط با این خودروها نیز بازدید کنند.   نمایشگاه خودروی ژنو یکی از مهمترین رویدادهای جهانی در حوزه خودروسازی محسوب شده و نقش مهمی در شکل گیری آینده این صنعت دارد. نمایشگاه امسال در هفت بخش مجزا به شرح زیر تقسیم بندی شده است:

  1. بخش موتور خودروها و خودروهای کلاسیک دارای سه یا چهار چرخ یا بیشتر، خودروهای الکتریکی و خودروهایی که با استفاده از سوخت های غیر فسیلی دیگر حرکت می کنند.
  2. خودروهایی که دارای بدنه خاص و غیر عادی هستند، خودروهای مفهومی و خودروهای ساخته شده از مواد بازیافت شده.
  3. بخش تجهیزات جانبی و قطعات موتور خودروها.
  4. بخش موسوم به OEM یا تجهیزات اصلی ساخته شده توسط کارخانه خودروسازی. در این بخش قطعات اصلی و استاندارد خودروها توسط شرکت های مختلف ارائه می شود.
  5. بخش کارگاه های آموزشی با هدف آموزش تعمیر و نگهداری موتور خودروها.
  6. بخش مربوط به محصولات متفرقه و خدمات مرتبط با با صنعت خودروسازی
  7. بخش پویانمائی و جذابیت های جانبی

 

زمان بازدید از این نمایشگاه که قرار است به مدت ده روز به فعالیت خود ادامه دهد، در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر بوده و  در روزهای شنبه و یکشنبه، بازدید کنندگان می توانند از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر به نمایشگاه مراجعه کنند.

از جمله مهمترین خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه می توان به  Audi RS5 Coupe ، BMW M4 Coupe  و  Mitsubishi Eclipse Cross SUV اشاره کرد. خودروساز مشهور آلمانی یعنی شرکت پورشه نیز با معرفی دو محصول جدید خود یعنی Porsche 911 GT3 و Porsche Panamera Sport Turismo car با قدرت در این نمایشگاه حاضر شده است. شرکت نیسان نیز از خودروی قشقائی جدید خود  رونمائی کرده است. از جمله دیگر خودروهای حاضر در این نمایشگاه می توان به Skoda Octavia RS 245 ؛  Volkswagen Arteon  ؛ Peugeot Instinct concept car ، nanoFlowcell Quant 48Volt sports car ،   Bentley Bentayga Mulliner SUVو Lexus LS 500h اشاره کرد.

 

 

منبع: www.gims.swiss

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا