برگزاری جشنواره حکیم جرجانی همزمان با کنگره های خدمات آزمایشگاهی

 دبیر پنجمین جشنواره حکیم جرجانی گفت: انتخاب نام حکیم جرجانی دانشمند و پزشک ایرانی از این نظر مناسبت دارد که حکیم جرجانی یکی از اولین پزشکانی بوده که برای تشخیص بیماری ها از آزمایش های مختلف استفاده می کرده و این پانزدهمین دوره است که این جشنواره به همین نام در روز 31 فروردین و مقارن با میلاد این حکیم بزرگ و روز آزمایشگاه برگزار می شود.

دکتر یوسف پورخوشبخت هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر از خدمات ارزشمند فعالان جامعه بزرگ آزمایشگاهیان کشور در تمام سطوح شغلی، افزایش کیفیت خدمات آزمایشگاهی و ایجاد انگیزه برای ارتقای دانش و آگاهی شاغلین آزمایشگاه عنوان کرد که در حوزه آزمایشگاه تشخیص پزشکی خدمات شاخصی را ارایه می دهند. 
وی افزود: در این جشنواره از برگزیدگان مقاله برتر، کارکنان، سوپروایزر و مسئول فنی برتر آزمایشگاه ها، شرکت های دانش بنیان، تولیدی و تحقیقاتی برتر و همچنین یکی از پیشکسوتان رشته علوم آزمایشگاهی تقدیر می شود.
پورخوشبخت گفت: اساس انتخاب و معیارهای داوری درنظرگرفته شده در این جشنواره بر اساس تجربیات چهار دوره گذشته و با کسب نظر شرکت کنندگان، پیشکسوتان و اساتید صاحب نظر و بررسی جشنواره های مشابه، تدوین و مورد بازبینی و بازنگری قرار گرفته و روی سایت www.iqctehran.ir قابل مشاهده است. 
پنجمین جشنواره حکیم جرجانی همزمان با دهمین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی از 31 فروردین تا 3 اردیبهشت ماه سال 1396 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا