بیست و دومین کنفرانس ملی کامپیوتر در دانشگاه شریف برگزار می شود

 این کنفرانس علاوه بر بخش اصلی ارائه مقالات، سخنرانی، برگزاری پنل‌های گفتگو در بخش حاشیه و کارگاه‌های آموزشی شامل یک سمینار نیم روزه «آینده شغلی در فناوری اطلاعات و ارتباطات» و مسابقات برنامه نویسی مبهم (Spaghetti contest) نیز خواهد بود.
کارگاه‌های آموزشی یکی از بخش‌های مهم این کنفرانس هستند که به همت آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) توسط اساتید مجرب این حوزه از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار و حضور در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد است، علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده لیست کامل کارگاه‌ها و ثبت‌نام به سایت csicc2017.ir مراجعه کنند. 
بررسی مسیرهای یادگیری، ورود به بازار کار، کسب مهارت آینده شغلی در فناوری اطلاعات وبررسی استارت‌آپ‌های موفق و پردرآمد ترین مشاغل فناوری اطلاعات از موضوعات این سمینار است که با حضور کارشناسان حوزه منابع انسانی و روانشناسی، اساتید برتر، کارآفرین‌ها و موسسان استارت‌آپ‌های موفق برگزار می شود.
شرکت در سمینار برای علاقه مندان این سمینار رایگان است و علاقه مندان میتوانند برای ثبت نام و مشاهده برنامه آن به http://csicc2017.ir/career-conference مراجعه کنند.
همچنین به برنامه نویسان پیشنهاد شده است که با حضور در این کنفرانس ملی شانس برنده شدن خود را در مسابقه اسپاگتی نیز امتحان کنند، این مسابقه به منظور تخمین مهارت شرکت کنندگان در نوشتن کدهای ناخوانا یا در اصطلاح برنامه نویسان همان کد کثیف ( Dirty Code) برگزار می شود.
بر اساس این گزارش کلیه شرکت‌کنندگان در این کنفرانس از مزایای حضور در این کنفرانس از جمله «آینده شغلی در فناوری اطلاعات و ارتباطات» و مشاوره رایگان با اساتید برتر لایتک، بهره‌مندی از 30 درصد تخفیف ثبت‌نام در کارگاه‌های کنفرانس همراه با مدرک رسمی، دو میلیون ریال تسهیلات آموزشی حضوری و غیرحضوری (لایتک و پرآوید)، بازدید رایگان از دیتاسنتر دانشگاه صنعتی شریف، دریافت مجموعه مقالات برگزیده و همچنین گواهینامه شرکت در کنفرانس بهره مند خواهند شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا