بررسی راهکارهای علمی و نوین دنیا در پرورش نسلی توانمند و با استعداد

به گزارش ایسنا، دکتر محمدتقی احمدیان، دبیر همایش مدیریت استعدادها در هزاره سوم در این خصوص گفت: اهمیت و نقش سرمایه‌های انسانی در رشد، شناسایی، ارتقاء و حفظ استعدادهای کشور از ضروریات توسعه همه جانبه است. لذا این همایش در نظر دارد با دعوت از فرهیختگان و صاحبنظران ملی و بین‌ ‌المللی و بررسی راهکارهای علمی و نوین دنیا در پرورش نسلی توانمند و با استعداد، فرصتی ارزشمند و مطلوب را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: این همایش با برگزاری کارگاه‌های تخصصی و ایجاد فضایی برای معرفی دستاوردها و فناوری‌های تولیدشده داخلی سعی می‌کند تا بستر علمی لازم را برای انجام فعالیت‌های علمی و اجرایی فراهم آورد.

این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف در ادامه گفت: آشنایی با آخرین دستاوردهای تحقیقاتی در زمینه استعدادیابی، شناسایی نیازهای تحقیقاتی و اولویت‌بندی آنها و در نهایت کمک به حفظ منافع ملی، همکاری علمی با مراکز تحقیقاتی و آموزشی سایر کشورها و سازمان‏‌های بین‌المللی و تشویق و بکارگیری محققان و پژوهشگران نخبه در زمینه استعدادیابی از جمله اهداف همایش ملی مدیریت استعدادها در هزاره سوم خواهد بود.

دکتر احمدیان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت tmc.insf.org نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اقدام کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا