تجلیل از دانشوران و نخبگان عرصه چشم پزشکی کشور

 به گزارش دبیرخانه جشنواره شمس، دبیر این جشنواره در خصوص برنامه های این روز اظهار کرد: در این مراسم ضمن معرفی دستاوردهای پژوهشی و آموزشی حوزه چشم پزشکی کشور، به تالیفات، مقالات علمی، ابداع و اختراعات انجام شده در این حوزه که در رقابت ها به عنوان برتر داوری شده اند، جوایزی اعطا می شود.

دکتر محمود جباروند افزود: با توجه به فعالیت های ارزنده ای که در سال های اخیر در حوزه دانش بنیان در عرصه چشم پزشکی در کشور انجام شده است و نیز مصادف شدن آن با سال اقتصاد مقاومتی، بخشی از این جشنواره به موضوع ارزشمند دانش بنیان و کارآفرینی در چشم پزشکی اختصاص داده شده که مصداقی از اقتصاد مقاومتی در این حوزه است.
وی با بیان اینکه این جشنواره در بیمارستان فارابی برگزار می شود، اظهار کرد: امسال نیز به پاس خدمت نوع دوستانه یکی از همکاران چشم پزشک، جایزه پیشگیری از نابینایی نیز در بخش افتخارات جشنواره اعطا می شود.
جباروند از اعطای جوایز آموزگار برتر و خدمت و مسئولیت پذیری حرفه ای و اجتماعی خبر داد و افزود: امسال دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتخب دریافت بالاترین نشان افتخار جشنواره (نشان شمس) است؛ این نشان با عنوان 'طبیب دیدگان' و با بر تن کردن 'حمایل سیمرغ' به وی اعطا خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا