«سار زمستان» ۶ اسفندماه کلید می‌خورد

چهارمین کنفرانس فصلی سار با عنوان «سار زمستان»، از سوی موزه ملی علوم و فناوری و با حضور ۷ سخنران این کنفرانس و نیز جمع کثیری از علاقه‌مندان روز جمعه ۶ اسفند در محل موزه ملی ایران باستان برگزار می‌شود.

دبیر این کنفرانس با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی «سار» معرفی افراد خلاق، ایده‌ها و تجربه‌های تأثیر‌گذار و نیز مسئله‌های چالش‌برانگیز است، گفت: کنفرانس سار توسط «موزه ملی علوم و فناوری» از ابتدای ۱۳۹۵ راه‌اندازی و با توجه به فصلی بودن آن، با نام فصول نامگذاری شد و تاکنون سه کنفرانس «سار بهار» در خرداد‌ماه، «سار تابستان» در شهریورماه و «سار پاییز» در آذرماه برگزار گردیده و کنفرانس «سار زمستان» در ۶ اسفندماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

حسین مدنی افزود: موضوع های مورد طرح در «کنفرانس های سار» دامنه نسبتاً وسیعی از جمله؛ علم و تکنولوژی، محیط زیست، بهداشت و سلامت، آموزش و پرورش، کارآفرینی، هنر، طراحی، ورزش، سفر، میراث فرهنگی و علوم اجتماعی را در برمی‌گیرند که برای همین منظور سخنرانی‌ها در سار، کوتاه (حداکثر ۱۸ دقیقه) خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این کنفرانس می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سخنرانان و موضوعات سخنرانی، نحوه تهیه بلیت و نیز دسترسی به آرشیو سخنرانان کنفرانس‌های پیشین، به سامانه http://sar.irstm.ir  مراجعه کرده و یا با شماره ۸۸۹۱۴۹۳۴-021 تماس حاصل نمایند

 

 

گزارش:فرگل غفاری.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا