کد خبر : 54526 پنج شنبه 28 بهمن 1395 - 10:39:59
تصاویر-هنری-از-پژوهش-های-علمی

گزارش تصویری از عکس های برگزیده موسسه والترز والیز

تصاویر هنری از پژوهش های علمی

سیناپرس: در این گزارش تصویری مجموعه ای از منتخب تصاویر برگزیده موسسه استرالیائی والترز والیز که ماحصل پژوهش های علمی در سال های گذشته است، معرفی می شوند. این تصاویر علاوه بر اهمیت علمی، دارای ارزش هنری نیز هستند.

دانشمندان و محققان در حالی که به کاوش و تحقیقات خود می پردازند تصاویر شگفت انگیزی بخش هایی از این پژوهش ها تهیه می کنند. در حقیقت دنیای پژوهش های علمی و آزمایش های تجربی همواره تصاویری بی نظیر و دریچه ای متفاوت از اشکال و رنگ ها را در برابر دانشمندان قرار می دهد، تصاویری که شاید در زندگی روزمره کمتر با آن ها رو به رو می شویم.

موسسه والتر و الیز  به طور سالانه اقدام به برگزاری مسابقه ای با عنوان تصاویر علمی - هنری می کند. این موسسه قدیمی ترین مرکز پژوهش های پزشکی در استرالیا محسوب شده و همه ساله میزبان تعداد زیادی از پژوهشگران بین المللی از گوشه و کنار جهان است.

برخی از این تصاویر تنها زیر میکروسکوپ های قدرتمند دیده می شوند. در این گزارش به بررسی برخی از هنری ترین و زیباترین تصاویر مربوط به پژوهش های علمی  در گوشه و کنار جهان می پردازیم که توسط موسسه والترز والیز در سال های گذشته انتخاب شده اند. موسسه والتر و الیز  به طور سالانه اقدام به برگزاری مسابقه ای با عنوان تصاویر علمی - هنری می کند. این موسسه با نام کامل Walter and Eliza Hall Institute of Medical Research ، قدیمی ترین مرکز پژوهش های پزشکی در استرالیا محسوب شده و همه ساله میزبان تعداد زیادی از پژوهشگران بین المللی از گوشه و کنار جهان است. از جمله اصلی ترین اهداف این موسسه، یافتن روش های درمانی جدید برای برخی بیماری ها از قبیل انواع بیماری های خود ایمنی، هپاتیت، ایدز، مالاریا و .. است. این موسسه در سال 1915 تاسیس شده و در سطح جهان شناخته شده است. در این گزارش، در ذیل هر تصویر، توضیحات مرتبط با آن ارائه شده است.

منبع: abc.net