نخستین استارتاپ ویکند گردشگری اردبیل برگزار می‌شود

مهدی داوری دبیر اجرایی استارتاپ ویکند دانشگاه محقق اردبیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، گفت: مراسم افتتاحیه این رویداد صبح روز چهارشنبه 27 بهمن ماه و مراسم اختتامیه نیز عصر روز جمعه 29 بهمن ماه با حضور مقامات عالی استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی به ظرفیت‌های بالقوه استان اردبیل در حوزه گردشگری و صنعت توریسم اشاره کرد و افزود: در همین راستا تلاش کردیم یک رویداد تخصصی در حوزه گردشگری با محورهای کاربرد ICT در گردشگری، گردشگری سلامت، اکوتوریسم، گردشگری مذهبی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری اردبیل برگزار کنیم.

دبیر اجرایی استارتاپ ویکند دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: یک روز قبل از برگزاری این رویداد، کارگاه پیش رویداد به منظور معرفی اکوسیستم استارتاپ، فرایند کارآفرینی، طرح ایده، تجاری‌سازی و کسب ثروت و غیره برای سوق دادن دانشجویان و سایر علاقمندان کسب و کارهای نوین به سمت کارآفرینی در حوزه گردشگری برگزار خواهد شد.

داوری با بیان اینکه بعد از طی مراحل مختلف این رویداد طی سه روز، سه تیم برتر با رأی نهایی داوران انتخاب شده و با اهدای جوایز نفیس از آنها تقدیر خواهد شد، اضافه کرد: سایر ایده‌های موفق نیز از تسهیلات لازم برای استقرار در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی برخوردار خواهند شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا