اعطای کرسی پژوهشی پژوهشگاه علوم ورزشی به 3 عضو هیات علمی منتخب

به گزارش ایسنا، کرسی پژوهشی پژوهشگاه علوم ورزشی با حضور دکتر رضا قراخانلو رئیس پژوهشگاه، دکتر محمدرضا کردی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، دکترفریبا محمدی مدیر امور پژوهشی و دکتر حمید رجبی مشاور علمی پژوهشگاه علوم ورزشی، طی مراسمی به سه تن از اعضای هیات علمی منتخب از دانشگاه‌های سراسر کشور اعطاء شد.

این کرسی به دکتر عبدالرضا موحدی عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در رشته رفتار حرکتی، دکتر داریوش خواجوی عضو هیات علمی دانشگاه اراک در رشته رفتار حرکتی و دکتر امین عیسی‌نژاد عضو هیات علمی دانشگاه شاهد در رشته فیزیولوژی اعطا شد.

اعطای این کرسی‌ها در راستای سیاست‌های پژوهشگاه علوم ورزشی مبنی بر سامان‌دهی پژوهش‌های دانشگاهی و حمایت از پژوهش‌هایی که مسیر پژوهشی مشخصی را در یک دوره زمانی چندساله پیگیری می‌کنند، انجام شده است.

پژوهشگاه علوم ورزشی شناسایی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به‌ویژه اساتیدی را در دستور کار خود قرار داده است که حداقل در سه سال گذشته پژوهش‌های مستقل و پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان خود را در مسیر و موضوع مشخص هدایت کرده و به انجام رسانده‌اند و حداقل برای سه سال آینده برنامه پژوهشی مشخصی را طراحی کرده‌اند و به دنبال برقراری تعاملات برون‌رشته‌ای برای انجام این پژوهش‌ها (تشکیل تیم‌های پژوهشی با سایر مراکز علمی و پژوهشی) بوده‌اند.
در اولین مرحله و در بازه زمانی تعیین‌شده تعداد 25 نفر از 20 دانشگاه سراسر کشور ثبت‌نام کردند و رزومه آن‌ها در معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم ورزشی بررسی شد که پس از بررسی رزومه متقاضیان با ملاک‌های تعیین‌شده، درنهایت سه نفر به‌عنوان نفرات منتخب اعطای گرنت پژوهشی در سال 1396 انتخاب شدند.

بر اساس اعلام پژوهشگاه علوم ورزشی، فرایند شناسایی افراد واجد شرایط برای اعطای کرسی پژوهشی ادامه دارد و تمام اعضای هیات علمی علاقه‌مند و واجد شرایط می‌توانند با تکمیل فرم درخواست و ارسال آن به پست الکترونیک معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم ورزشی به آدرس ssrc.rvp@gmail.com در این فراخوان شرکت کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا