واقعیت افزوده را داخل کوله پشتی بگذارید و از آن لذت ببرید

به گزارش مجله شبکه، عکسی که در پایین مشاهده می‌کنید؛ اولین عکس منتشر شده از این نمونه اولیه است. این دستگاه در حقیقت؛ یک دستگاه پرتابل واقعیت افزوده از Magic Leap است. این عکس توسط یک منبع موثق در اختیار بیزنس‌اینسایدر قرار داده شده است. به‌همین دلیل از مقامات این استارت‌آپ خواسته شد تا در این زمینه توضیحاتی ارائه کنند. اما آن‌ها از دادن هرگونه توضیح و اظهارنظر خودداری کردند.

گفته می‌شود این نمونه اولیه PEQo نامیده می‌شود. "مجیک لیپ" از عبارت PEQ برای توضیح نمونه فعلی استفاده می‌کند. این عکس در ماه ژانویه گرفته شده و دستگاه ساخته شده دقیقا به همین شکل است. اما به‌گفته منبعی که این عکس را در اختیار گذاشته؛ از همان زمان تا حالا تغییرات و اصلاحات زیادی در جهت بهبود آن صورت گرفته است.

قرار است «رانی آبویتز»؛ مدیرعامل این استارت‌آپ در جلسه پیش رو در دمویی که برای اعضای هیأت‌مدیره پخش می‌شود؛ این محصول را به‌طور کامل تشریح کند. هم‌چنین این‌طور که به‌نظر می‌رسد؛ در نمونه اصلاح شده به‌جای کوله‌پشتی از کمربند استفاده شده است.

«آبویتز» در ایمیلی که برای کارمندان این شرکت ارسال کرده توضیح مختصری از فرآیند توسعه این نمونه ارائه کرده است. در واقع؛ این ایمیل پاسخ به گزارشی بود که ماه دسامبر گذشته توسط The Information منتشر شده بود. آن‌ها در این مقاله پرسیده بودند که آیا می‌توان فناوری Magic Leap را در اندازه کاملا کوچک و تجاری شده تولید کرد تا از این طریق وعده شرکت تحقق پیدا کند یا نه.

در بخشی از این ایمیل آمده است: 

"من حدود یک هفته پیش از PEQob استفاده کردم. هنوز چند مرحله دیگر باقی مانده ولی باید بگویم که فوق‌العاده است. در سال 2014؛ یعنی دو سال پیش؛ ما در یک جای بسیار کوچک مستقر بودیم و تازه DCOTA را معرفی کرده بودیم. ولی هم‌اکنون یک کارخانه در حال کار هستیم که قرار است سیستم‌های PEQ را عرضه کند. پاسخ ما تنها یک چیز است:‌ به هیچ‌چیز توجه نکنید. فقط روی کاری که انجام می‌دهیم تمرکز کنید و مطمئن باشید که یک محصول عالی وارد بازار می‌کنیم. محصولی که سروصدای زیادی به‌پا می‌کند و سال‌های سال این روال ادامه خواهد داشت."

جلسه هفته آینده گام بسیار مهم و جهشی بلند جهت توسعه این محصول است. مجیک لیپ می‌خواهد ثابت کند می‌تواند فناوری خود را به اندازه‌ای کوچک کند که داخل یک بسته دیگر قرار بگیرد و سپس وارد بازار شود.

اما چیزی که در عکس می‌بینیم یک باتری بسیار بزرگ است و این نشان می‌دهد که این نمونه تا آماده شدن برای ورود به بازار راه زیادی در پیش دارد. محصولی که قرار است به‌معنای واقعی پرتابل باشد.

این شرکت از طریق سرمایه‌گذاری جسورانه موفق به جذب سرمایه 1.39 میلیارد دلاری شده است. ارزش این شرکت حدود 4.5 میلیارد دلار برآورد می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا