برگزاری کنفرانس آزمون‌های غیرمخرب ایران

 به گزارش دبیرخانه کنفرانس بین المللی آزمون‌های غیرمخرب ایران، آزمون‌های غیرمخرب (NDT) به مجموعه‌ای از روش‌های ارزیابی و تعیین خواص دستگاه‌ها و قطعات ساخته شده گفته می‌شود که هیچ‌گونه آسیب یا تغییری در سامانه ایجاد نکنند و بر همین اساس، این آزمون ها نقش بسیار مهمی در تضمین کیفیت و ایمنی محصولات و تجهیزات دارند.

با توجه به حساسیت روز افزون جامعه نسبت به ارتقای کیفیت و ایمنی خدمات و محصولات، انجمن بازرسی غیر مخرب ایران (IRNDT)، چهارمین کنفرانس بین‌المللی آزمون‌های غیر مخرب ایران (IRNDT 2017) را با هدف شناسایی و تبادل تجربیات و یافته‌های جدید در حوزه آزمون‌های غیر مخرب در دستور کار قرار داده است.
این کنفرانس در روزهای 8 و 9 اسفندماه در هتل المپیک تهران و با هدف معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در زمینه آزمون‌های غیر مخرب، فراهم کردن زمینه تبادل تجربیات علمی و فنی متخصصین دانشگاهی و صنعتی و تقویت ارتباطات بین ‌المللی مراکز علمی پژوهشی و صنعتی در زمینه آزمون‌های غیر مخرب برگزار خواهد شد.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی با هدف ارتقای سطح دانش و فناوری آزمون‌های غیر مخرب در جامعه NDT کشور و انتقال تجربیات متخصصان این حوزه به کارآموزان، دانشجویان، کارشناسان و کارکنان فعال در زمینه آزمون‌های غیر مخرب در صنایع مختلف از قبیل نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع هوایی، صنایع دفاعی، صنایع خودرو و ریلی، صنایع انرژی و نیروگاه‌ها و صنایع ساخت و سرویس تجهیزات، بویلر، مخازن و لوله‌ها در حاشیه این کنفرانس بین المللی پیش بینی شده است.
انجمن آزمون های غیرمخرب آلمان و برزیل با ارسال نامه‌ای، ضمن اعلام حمایت رسمی خود از برگزاری کنفرانس بین المللی آزمون‌های غیرمخرب در ایران، علاقمندی خود را برای همکاری با دوره های بعدی این کنفرانس ابراز داشتند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا