نخستین کنفرانس ملی تفکر خلاق، توسعه و سرمایه گذاری

به گزارش پژوهشگاه شاخص پژوه، اولین کنفرانس تفکر خلاق، توسعه و سرمایه گذاری با حضور صاحبنظرانی از دانشگاه های معتبر کشورهای فنلاند، مالزی، ویتنام، تایلند، روسیه، کنیا و عراق در جزیره کیش برگزار خواهد شد.مدیران اتاق های بازرگانی کشورهای مختلف و شرکت های سرمایه گذاری نیز به منظور بررسی پتانسیل های سرمایه گذاری در ایران در این کنفرانس درخواست حضور خود را به کنفرانس اعلام کرده اند و در این رویداد حضور خواهند داشت.

این کنفرانس تخصصی به منظور توسعه سرمایه گذاری، کارآفرینی و ایجاد فرهنگ خلاقیت و نوآوری و با دریافت مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی تدارک یافته است.
در حاشیه این کنفرانس، برگزیدگان جشنواره بانوان کارآفرین برتر نیز معرفی و تجلیل خواهند شد و گرامیداشت روز جهانی آینده نیز طبق روال هر سال با توجه به مصادف شدن این رویداد با کنفرانس به عنوان بخشی از برنامه های کنفرانس خواهد بود.
پژوهشگاه مهندسی بحران های طبیعی شاخص پژوه با دریافت مجوز از وزارت علوم در قالب 3 پژوهشکده مدیریت، جغرافیا و فناوری های نوین، به عنوان اولین پژوهشگاه خصوصی کشور در اصفهان فعالیت می کند.علاقمندان می توانند اطلاعات بیشتر را از سایت کنفرانس به نشانی www.bpshakhespajouh.ac.ir و یا از طریق تماس تلفنی با شماره 03136701031 دریافت کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا