همکلاسی هایی که ربات هستند

 به گزارش ایرنا از شبکه خبری یورونیوز، آلفا رباتی در حال توسعه است اما احتمالا دیری نمی پاید که جوانان در مدارس ربات هایی شبیه آلفا می سازند.به گفته کارشناسان، در گذشته تعلیم کودکان به طور فراگیر تنها با تمرکز روی تئوری انجام می شد. ما تئوری ها را بارها برای آنها تکرار می کردیم و آنها امتحانات زیادی می دادند ولی کار عملی انجام نمی دادند و به همین دلیل، کار واقعی در محیط فناوری های جدید و کار با دست را فرا نمی گرفتند؛ این رویکردی است که به آینده فناوری های جهان و یا به پیشرفت صنعت ربات ها کمکی نمی کند.

دانشمندان همچنین سعی کرده اند با پیشرفت در بخش فناوری های سمعی و بصری زمینه ای را فراهم کنند تا دانش آموزان با دیدن و شنیدن و لمس کردن، علم و دانش را بهتر از گذشته درک کنند.
به گفته کارشناسان، دانش آموزان برای فراگیری باید از دست هایشان استفاده کنند و به همین دلیل، دیدن و شنیدن کمک زیادی به درک بالای مفاهیم علمی می کند و اما بهتر از آن، لمس کردن خواهد بود.
برخی از بازی ها مانند لگوهای الکتریکی کمک زیادی به یادگیری علم الکترونیک و کار با سخت افزارهای الکترونیکی می کنند و دانش آموزان با کمک حسگرهای رنگی می توانند روش های مختلف علوم پایه برای ساخت ربات را فرا بگیرند.
امروزه وسایل و تجهیزات آموزشی و پرورشی کاملا تغییر کرده است و می توان انتظار داشت حضور ربات ها و رایانه ها در کلاس های درس تا آینده ای نه چندان دور در سراسر جهان فراگیر شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا