روش خلاقانه یک مدیر فناوری برای حمایت از مهاجران در آمریکا

به گزارش مهر به نقل از ورج، این مدیر مسیری را در خیابان های منطقه پالو آلتو کالیفرنیا برای راه رفتن انتخاب کرد که در صورت مشاهده از روی نقشه به صورت عبارت Freedom۴All یا آزادی برای همه خوانده می شود.

وی به جای ارسال پیام در توییتر یا نگارش یادداشت برای کارکنان خود تصمیم گرفت حدود ۱۰ کیلومتر را در خیابان های پالوآلتو به گونه ای طی کند که در زمان مشاهده از طریق نقشه گوگل عبارت آزادی برای همه به چشم متبادر شود.

گینی در این مورد گفته است: این کار برای مهاجران است. محدودیت بر علیه آنها را برطرف کنید و به روشنی در مورد آنچه که باعث عظمت آمریکا می شود، یعنی آزادی فکر کنید.

در روزهای اخیر بسیاری از مدیران شرکت های فناوری به تندی در مورد ممنوع شدن ورود اتباع هفت کشور جهان از جمله ایران به آمریکا موضع گرفته و این کار را محکوم کرده اند. در تازه ترین تحول در این زمینه شرکت های مایکروسافت، آمازون و اکسپدیا از ترامپ به همین علت شکایت کرده اند.

کارکنان برخی شرکت های فناوری مانند گوگل نیز با تجمع و تظاهرات مخالفت خود را با تصمیم یاد شده نشان داده اند. مدیر عامل اپل نیز که پدرش یک مهاجر سوری بوده گفته است این شرکت نمی توانست بدون مهاجران وجود خارجی داشته باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا