سومین کنگره بین‌المللی تولیدمثل برگزار می‌شود

 این کنگره به صورت همزمان با "دومین کنگره بین‌­المللی علوم سلامت باروری و فرزندآوری" (ICRHC) برگزار می­‌شود.گفتنی است، در کنار این کنگره، "سومین جشنواره برترین­‌های حوزه تولیدمثل" با موضوع «شناسایی و معرفی برترین‌های حوزه تولیدمثل» و با مشارکت دانشگاه­ها و مراکز تحقیقاتی کشور در چهار بخش اصلی اساتید و پیشکسوتان، پژوهشگر برتر، مقاله برتر و پایان‌نامه دانشجویی برتر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که مباحث علمی سومین کنگره بین‌المللی تولید مثل در قالب 12 محور ، دومین کنگره بین المللی فرزندآوری و علوم سلامت باروری با 10 محور تخصصی و همچنین 6 محور مشترک بین دو کنگره همراه با کارگاه‌های تخصصی جانبی، اجرا می‌شود.

گفتنی است، از جمله اهداف برگزاری سومین کنگره بین­‌المللی تولیدمثل؛ فراهم آوردن محیطی مناسب جهت عرضه آخرین یافته­‌ها و دستاوردهای محققان و دانشجویان سراسر کشور در قالب مقالات و کنفرانس­های علمی، دستیابی به راه­ها و ابزارهای جدید و موثر در جهت تشخیص و درمان بیماری­‌های مرتبط با تولیدمثل، ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی محققان و دانشجویان با آخرین یافته­‌های علمی در زمینه موضوعات مرتبط با کنگره و فراهم آوردن محیطی مناسب برای ایجاد تعاملات علمی بین محققان و متخصصان حوزه تولیدمثل است.

همچنین باید خاطرنشان کرد که متخصصان زنان و زایمان، جنین شناسی و بیولوژی تولیدمثل، اورولوژی، خون و سرطان بالغین، علوم آزمایشگاهی، حقوق، روان­شناسی تربیتی و ده­ها علوم رشته­‌ای و میان رشته­‌ای دیگر از جمله گروه­‌های هدف در این کنگره هستند و از امتیاز آموزش مداوم جامعه پزشکی برخوردار خواهند شد.

علاقه­‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا پایان بهمن ماه به دبیرخانه کنگره و آثار خود را تا پایان اسفندماه به دبیرخانه جشنواره ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.icrhc-iserb.ir/2017 مراجعه نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا