بررسی کاربردهای پلاکت در پزشکی بازساختی

به گزارش ایسنا، علیرضا فارسی نژاد دبیر علمی سمینار پلاکت و پزشکی بازساختی ایران با اشاره به کاربردهای پلاکت در پزشکی بازساختی، گفت: کمیته پلاکت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی با همکاری گروه هماتولوژی و بانک خون دانشگاه علوم پزشکی کرمان اولین سمینار پلاکت و پزشکی بازساختی ایران را برگزار می‌کند.

وی محوریت این سمینار را کاربرد پلاکت در بیماری‌های پوست، اورولوژی، دندانپزشکی، جراحی، ناباروری، طب فیزیکی و چشم پزشکی ذکر کرد و افزود: انتقال دانش جدید و تجربیات گوناگون اساتید، اندیشمندان، پژوهشگران و محققان، پیرامون پلاکت و کاربردهای آن، محور اصلی این سمینار تعیین شده است.

به گفته فارسی نژاد، سخنرانی‌های کلیدی و کاربردی و نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، از دیگر برنامه‌های جنبی این سمینار است.

دبیر علمی پلاکت و پزشکی بازساختی ایران با اشاره به برنامه کارگاه کاربرد فرآورده‌های پلاکتی در پزشکی باز ساختی در این سمینار، خاطر نشان کرد: در این سمینار کارگاه‌های «تهیه چسب فیبرینی»، «تزریق توام سلول‌های چربی»، «آشنایی و کار با دستگاه‌های آفرز» و «تهیه انواع فرآورده‌های پلاکتی جهت مصارف دندانپزشکی» برگزار می‌شود.

اولین سمینار پلاکت و پزشکی بازساختی ایران در روزهای 20 و 21 بهمن ماه جاری در سالن همایش‌های بانک ملت کرمان برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا