کنفرانس جهانی روش های نوین بازسازی استخوان فک در دهلی نو گشایش یافت

به گزارش ایرنا، در این همایش شرکت کنندگان ،روش های نوین بازسازی استخوان فک ، درمان کم تهاجمی و تکنیک های افزایش استخوان سازی را در مدت دو روز بحث و تبادل نظر قرار می دهند.

دراین گردهمایی علمی، 25 سخنران از کشورهای مختلف در مدت دو روز آخرین پیشرفت های روش نوین اولتراسونیک بازسازی استخوان فک را بررسی می کنند.
دکتر بهنام شکیبایی مقدم متخصص فک و دهان از ایران که با موضوع 'روش درمانی کم تهاجمی بازسازی میکروسکوپی استخوان فک 'در این همایش شرکت کرد گفت: در این روش با استفاده از ابزارها و تکنیک های نوین و برداشتن کمتر استخوان فک، عوارض بسیار کمتری متوجه بیماران می شود.
وی که برای نخستین بار یکی ازچهار سخنران اصلی این همایش بود خاطرنشان کرد دراین روش با ابداع وسایل جدید جراحی و بکار بردن آنها، ریسک خون ریزی ،تورم ،عقونت به شدت کاهش می یابد.
این متخصص فک و دهان تصریح کرد در روش های سنتی نیاز است که سطح لثه و استخوان به مقدار زیادی برداشته شود که این کار احتمال پاره شدن سینوس را تا یک سوم افزایش می دهد در حالی در روش میکروسکوپی این ریسک به کمتر از دو درصد کاهش یافته است.
وی، ترمیم سریعتر استخوان ،جراحت کمتر سینوس و افزایش طول عمر ایمپلنت ها را از دیگر مزایای استفاه از روش جدید جراحی میکروسکوپی بازسازی کف سینوس عنوان کرد.
به گفته وی، در این روش جراحی با استفاده از وسایل کوچک و دقیق و به همراه تکنیک ها نوین ریسک جراحی به میزان زیادی کاهش می یابد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا