هنرمندان پتانسیل مرجع شدن را در زمینه حفظ محیط زیست دارند

 سعید متصدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه هنرمندان از جمله گروه های مورد علاقه و رجوع مردم هستند بسیاری از رفتارهای آنها نیز به جامعه تسری پیدا می کند و از سوی مردم الگو برداری می شود.

وی با بیان اینکه این قشر می توانند از فرصت و پتانسیل تاثیرگذاری بر جامعه برای آموزش و ارتقای آگاهی های مردم در حوزه های مختلف به ویژه محیط زیست کمک بگیرند، گفت: هنرمندان توانایی ایجاد هم افزایی عمومی را دارند.
متصدی ضمن تاکید بر اینکه معضل ها و چالش های محیط زیست بدون مشارکت تمام اقشار مردم قابل حل نیست، تصریح کرد: اقداماتی همچون جشنواره عکس و پوستر به نفس های شهر کمک می کند تا گروه ها و قشرهای مختلف جامعه با حوزه محیط زیست پیوند بخورند و برای حفظ محیط زیست گام بردارند.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به توانایی هنرمندان برای ایجاد هم افزایی میان مردم، گفت: هنرمندان می توانند در چارچوب حرکت های اجتماعی و با به کارگیری هنر خود ضمن ایجاد هم افزایی اجتماعی به حفظ محیط زیست کمک کنند به ویژه آنکه هنر در شاخه های مختلف، دارای مخاطبان و علاقمندان بسیاری در جامعه ایران است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا