رهبر تیم جستوجو در گوگل به اوبر می‌رود

به گزارش آی تی رسانه، آمیت که 15 سال به عنوان رهبر تیم جستجوی گوگل مشغول به کار بوده است، در این سمت جدید مشاور مستقیم Travis Kallanick مدیرعامل این شرکت و Anthony Levandowski رئیس بخش تکنولوژی خودران اتوموبیل شرکت اوبر خواهد شد. آمیت به مدت 15 سال در گوگل کار می‌کرد و در فوریه 2016 به نوعی خود را بازنشست کرد تا بتواند بیشتر برای انجام کارهای خیریه فرصت داشته باشد. وی سال گذشته یک موسسه آموزشی در هند پایه‌گذاری کرد که به دلیل سختی مسیر مجبور شد یک خط ویژه اتوبوس برای رساندن کودکان به این مدرسه نیز ایجاد کند.

آمیت با وجود اینکه تصمیم گرفته از دنیای تکنولوژی دور بماند عنوان کرده است که کار در اوبر برای وی هیجان زیادی در پی دارد: "هرچه بیشتر با عملکرد اوبر آشنا می‌شوم بیشتر متوجه می‌شوم که در دنیای امروز چقدر تلفیق علوم مهندسی و علوم کامپیوتری مشکل و در عین حال هیجان انگیز است. اتصال میلیون‌ها راننده به میلیون‌ها مسافر و انتخاب بهترین مسیر برای آنها، عمل بسیار مشکلی است. به علاوه، پیش بینی میزان ترافیک و مدیریت تمام مسافرانی که به طور هم زمان تقاضای سفر می‌کنند نیز به حجم این چالش می‌افزاید. پیدا کردن و واشکافی مشکلات علوم کامپیوتری، چالش برانگیزترین موردی بوده است که من در طی سی سال سابقه کاری‌ام با آن برخورد داشته‌ام".

آمیت گزارش‌های خود را به طور مستقیم به Kallanick ارائه می‌دهد.Kallanick  در گزارشی در مورد همکاری با آمیت عنوان کرد: "من عاشق هیجان و علاقه آمیت به حل مسائل پیچیده کامپیوتری و اشتیاق وی برای ارتقا سطح کیفی زندگی مردم با استفاده از تکنولوژی هستم. من و همه تیم اوبر چیزهای زیادی از وی یاد خواهیم گرفت و مشتاقانه منتظر هستم تا همکاریمان با وی سریع‌تر آغاز شود."

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا