ماسک صدا

حتما برایتان پیش آمده که از صحبت کردن در جمعی که به مکالماتتان گوش می‌دهند معذب و ناراحت شده باشید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای صحبت کردن جمع را ترک کرده و اگر امکانش باشد چند قدم از دیگران دور می‌شوند. البته اینت تنها یک روی سکه است و گاهی هم افراد حاضر در یک محل از مکالمه تلفنی فرد حاضر در جمع آزرده می‌شوند و صدای صحبت تلفنی در حکم آلودگی صوتی عمل می‌کتد. هر دو این معضلات مخصوصا اگر در محل‌های کوچک مثل خانه یا محل کار که امکان ترک جمع وجود ندارد، رخ دهد بسیار آزار دهنده خواهد بود. برای برطرف کردن این معضل دو طرفه متخصصان ماسکی ساخته‌اند که هم امکان شنود مکالمات تلفنی را از بین می‌برد و هم از بروز آلودگی صوتی جلوگیری می‌کند.

 به گزارش سیناپرس و به نقل از ایرنا؛ این ابزار به نام Hushme که در اطراف دهان کاربر قرار می گیرد و برای تماس های تلفنی به یک تلفن همراه متصل می شود، می تواند صدای کاربر را برای اطرافیانش صامت و غیر قابل شنیدن کند
با این که این ابزار به عنوان محصولی برای حفط حریم خصوصی مکالمات افراد به بازار عرضه شده است، اما می تواند موهبتی برای کارمندانی هم باشد که از شنیدن مکالمات تلفنی همکار کناری خود خسته می شوند. قطارهای مترو نیز از محل هایی است که ماسک ابداع شده در آن بسیار کاربرد خواهد داشت. 
Hushme که هفته گذشته در نمایشگاه فناوری CES 2017 در لاس وگاس به نمایش گذاشته شد، از طریق بلوتوث به یک تلفن متصل می شود و شامل یک جفت هدفون برای گوش دادن است. اما قسمت اصلی این ماسک سیاه رنگ، دارای میکروفن است که در مقابل دهان کاربر قرار می گیرد.
قرار است این وسیله با قیمت کمتر از 200 دلار (165 یورو) به بازار عرضه شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا