کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت برگزار می‌شود

این کنفرانس بین‌المللی از معتبرترین گردهمایی‌های اندیشمندان و اساتید حوزه حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت است که در آن دستاوردهای تحقیقاتی و موفقیت‌های صنعتی این حوزه معرفی می‌شود.در یازدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت، علاوه بر وزیر نیرو، معاون برق و انرژی این وزارتخانه و جمعی از مدیران وزارت نیرو؛ مدیران شرکت توانیر؛ مدیران شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مدیران شرکت های برق منطقه‌ای، توزیع برق و تولید نیرو؛ مدیران عامل صنایع برق و اساتید برجسته دانشگاهی نیز حضور خواهند داشت.

در این کنفرانس سه روزه، یک سخنرانی و یک کارگاه آموزشی توسط استاد برجسته دانشگاه منچستر و مدیر مسؤول نشریه "Elsevier" و هشت سخنرانی علمی توسط برجسته‌ترین اساتید دانشگاههای کشور در حوزه حفاظت و اتوماسیون ارایه خواهد شد.

همچنین بر طبق برنامه ریزی انجام شده 9 عنوان کارگاه آموزشی توسط مجرب‌ترین متخصصان و مدیران شرکت های صنعتی برگزار شده و نیز دستاوردها و عملکرد شش شرکت برتر انتخاب شده توسط شرکت مدیریت شبکه برق ایران در زمینه حفاظت و اتوماسیون، معرفی و گزارش خواهد شد.

ارایه چهار گزارش فنی توسط نمایندگان کمیته های علمی- فنی صنعت برق و برگزاری دو جلسه بحث و تبادل نظر تخصصی در زمینه چالش های اتوماسیون، توسط مدیران و خبرگان صنعت اتوماسیون سیستم قدرت از دیگر برنامه های این کنفرانس است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کنفرانس به آدرس: http://www.ipaps.ir/مراجعه کرده یا با تلفن دبیرخانه آن به شماره 77240354-021 تماس حاصل نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا