پژوهش و فناوری از دیدگاه هنر به چالش کشیده می شود

 دومین جشنواره بین المللی پژوهش و فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان، کارتونیست ها و فیلم سازان برگزار می شود. تا کنون ۳۷۰ هنرمند از ۴۴ کشور جهان  از کشورهای چین، روسیه، اکراین، برزیل، ترکیه، صربستان در این جشنواره شرکت کرده اند و ۳۲۰ فیلم انیمیشین به دبیرخانه ارسال شده است.

امسال این جشنواره در سطح بالایی با هدف ترویج  و تعمیق فرهنگ، پژوهش، فناوری و نواوری برگزار می شود و در کنار آن نمایشگاهی توسط دبیرخانه عتف دایر خواهد شد.

نمایشگاه آثار منتخب و مراسم اختتامیه دومین مسابقه بین المللی پژوهش، فناوری و نوآوری از نگاه عکاسان و کارتونیستها و اولین جشنواره بین المللی انیمیشن و فیلم کوتاه از روز یکشنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می شود. قرار است که با حضور برخی مقامات عالی کشور برگزیدگان معرفی و تقدیر شوند.

این جشنواره از سوی شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری با هدف شناسایی دستاوردها، چالش ها و فرصت‏های حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری از منظر هنرمندان عکاس و کاریکاتوریستها، پویانماها و سازندگان فیلم کوتاه برگزار می شود.

همزمان با این جشنواره، اولین جشنواره بین المللی انیمیشن و فیلم کوتاه در گستره ملی و بین المللی با موضوع محوری چالشها و فرصتهای موجود در پژوهش، فناوری و نوآوری برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا