آشپزی به سبک 2025

میز یکی از اشیا بسیار کاربردی در آشپزخانه است. به تازگی شرکت مشهور آیکیا ، میزهای هوشمند و چند منظوره ای را با عنوان میزهای مفهومی آشپزخانه های سال 2025  (IKEA Concept Kitchen 2025) معرفی کرده است که دارای قابلیت ها و کاربری های فراوانی است. در بالای این میز یک دوربین کوچک اما ویژه نصب شده که تمامی حرکات انجام شده روی میز را بررسی و رصد کرده و بر اساس آن برنامه های مختلفی را روی سطح میز نمایش می دهد. در حقیقت این میز قادر به برقراری رابطه ای هوشمند با کاربر خود بوده و با توجه به توانائی های خود، دارای کاربری های بسیار بیشتری از میزهای ساده غذاخوری است. این میز هوشمند، یک سطح مخصوص آماده کردن مواد اولیه پخت و پز، انجام کارهای روزانه و محوطه بازی ویژه کودکان در اختیار دارد.

 این میز قادر به برقراری رابطه ای هوشمند با کاربر خود بوده و با توجه به توانائی های خود، دارای کاربری های بسیار بیشتری از میزهای ساده غذاخوری است. این میز هوشمند، یک سطح مخصوص آماده کردن مواد اولیه پخت و پز، انجام کارهای روزانه و محوطه بازی ویژه کودکان در اختیار دارد.

کشف و شناسائی  طعم ها و ترکیبات مواد غذائی، توانائی پیشنهاد ترکیب مواد غذائی که می توانند با یکدیگر پخته شوند، قابلیت الهام گیری و انجام هر دستور العمل ویژه آشپزی، تنظیم اتوماتیک و نمایش زمانی که برای پخت هر ماده غذائی مورد نیاز است، تنها بخشی از قابلیت های این میز محسوب می شوند.

این میز هوشمند قادر است در هنگام پخت و پز و کار کردن، محل دقیق و نام هر قسمت از مواد غذائی که باید روی تخته آشپزخانه برش بخورد  را به کاربر نشان داده و همچنین می تواند مواد غذائی که روی آن قرار داده می شود، شناسائی کند.

میزهای مفهومی آشپزخانه های سال 2025  همچنین دارای مهارت تشخیص مقدار و میزان مواد غذائی و تقسیم بندی آن ها، جستجو در دستورالعمل های مختلف تهیه غذا و امکان مشورت و الهام گیری از دوستان و آشنایان بوده و  قابلیت ضبط و پخش مراحل طبخ غذا و به اشتراک گذاشتن آن را دارد.

علاوه بر موارد فوق، این میز شما را در تهیه دستور العمل و پخت غذا یاری می کند. برای آماده کردن غذا، شما در ابتدا باید مواد غذائی خام  را آماده کنید. ماهیتابه را روی میز قرار دهید تا  دماهای مختلف برای پخت های متفاوت همانند جوش آمدن، سرخ شدن و … در بخش های مختلف میز به شما ارائه شده و محل ویژه قرار دادن ماهیتابه نیز نمایش داده شود. پس از آن شما ماهیتابه را روی بخش مشخص شده قرار داده و زمان دریافت حرارت و پخت غذا نیز تنظیم و اعلام می شود. همزمان با این کار شما می توانید یک ظرف دیگر را نیز برای پخت سایر مواد غذائی مورد نیاز روی میز گذاشته و مورد استفاده قرار دهید .

علاوه بر راهنمایی برای طبخ غذا و آشپزی، این میز می تواند قهوه شما را گرم نگهداشته ، موبایل و سایر تجهیزات مشابه الکترونیکی شما را نیز  شارژ کند، همچنین شما می توانید غذاهای خود را که در ظروف پلاستیکی مخصوص در یخچال قرار دارند، به صورت مستقیم  روی آن گرم کرده و مصرف کنید. این میز همچنین برای نقاشی و بازی کودکان نیز مناسب بوده و  امکانات متنوعی در اختیار آن ها قرار می دهد. در این فناوری پیشرفته، تمامی نیازمندی های تجهیزات آشپزخانه ای شما در یک سطح گنجانده شده است. در این ویدئو، قابلیت ها و ویژگی های مختلف این میز را مشاهده می کنید.

مترجم: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا