اشتغالزایی ۱۵ هزار نفر در ۶ ماه توسط یک شرکت دانش بنیان

به گزارش مهر، شرکت دانش بنیان تپسی که از خردادماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده، در شرایطی اقدام به فعالیت کرد که بیکاری یکی از مهمترین معضلات کشور است. این شرکت برمبنای اقتصاد مشارکتی که اقتصادی مبتنی بر به اشتراک گذاشتن کالا و خدمات است، با همکاری اشخاصی که وسائل نقلیه و فرصت دارند، اقدام به خدمت رسانی به شهروندان تهرانی در زمینه حمل ونقل می کند.

مزایای چنین خدمتی استفاده از هزاران وسیله نقلیه تک سرنشین و افزایش قابل توجه درآمد برای رانندگان آنها، کاهش هزینه رفت و آمد برای مسافران، کاهش ترافیک و آلودگی هوا است.

 در این طرح، مشتریان با در دست داشتن گوشی موبایل و نصب اپلیکیشن تپسی که در نسخه‌های اندروید و iOS ارائه شده، می‌توانند در هر لحظه و هر کجا برای مقصد مورد نظر خود ماشین درخواست کنند و نزدیک ترین اتومبیل هم‌ مسیر، به آن‌ها پاسخ مثبت خواهد داد.

از آنجا که رانندگان این شرکت پس از رساندن مسافران نیازی به بازگشت به مبداء ندارند و از همان مکان قادر به انجام سفر بعدی هستند، میزان کارایی‌شان حداقل دوبرابر خدمات حمل و نقل موجود شهری است. این امر تاثیر مستقیم بر کاهش ترافیک دارد و از سوی دیگر درآمد رانندگان نیز افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

در این خدمت رسانی، استفاده از وسائل نقیله با کیفیت جایگاه ویژه‌ای داشته و بطور مداوم توسط شرکت کنترل می‌شود. از سوی دیگر شرکت بر امنیت مسافران نظارت مستمر دارد.

استارت آپ تپسی که مجوز دانش بنیان خود را از معاونت علم وفناوری ریاست جمهوری دریافت کرده است، در سالن ۳۵ نمایشگاه الکامپ حضور داشت و به مهمانان این نمایشگاه خدمات ویژه ارائه داد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا