جایزه نخست هنر معماری و طراحی سال سنگاپور به یک ایرانی تعلق گرفت

به گزارش ایرنا، تارنمای 'استریت تایمز' سنگاپور روز چهارشنبه اعلام کرد رضائی یک مهندس موفق ایرانی است که موفق به کسب بالاترین جایزه طراحی سنگاپور شد.
وی نخستین فردی است که عنوان طراح سال را در مراسم سالیانه جایزه طراحی برتر مهندس سنگاپور به خود اختصاص داده است. 
در این گزارش آمده است: رضائی 60 ساله یک طراح و مهندس معمولی نیست. او یک مهندس خبره در زمینه سازه و عمران است که با معماران به منظور تحقق بخشیدن به چشم اندازهای خود همکاری نزدیکی دارد. همکاران وی گواه این موضوع هستند که چگونه مشارکت مهمی در مراحل اولیه فرایند طراحی دارد و اغلب نظرات خود را به منظور توسعه طرح های موجود ارائه می کند. 
رضائی که متولد تهران است، در سنگاپور بر روی پروژه های 'توکیو مارین سنتر' در خیابان 'مک کالوم' و 'مسجد 'الشفاعه' در منطقه 'ادمیرالتی' کار می کند. 
هیات داوران درباره رضایی اینگونه نوشتند: (دکتر رضایی) از طرف معماران یک همکار فوق العاده معرفی شده است. دانش او به ساخت مواد و اصول طراحی مهندسی و کسب اطمینان از بهترین، موثرترین و پایدار ترین راه حل ها که مرزهای طراحی مهندسی فعلی را گسترش می دهد، کمک می کند. 
'استریت تایمز' نوشت: علاوه بر این طراح ایرانی، 'ریموند وو' 77 ساله به دلیل طراحی مرکز علوم سنگاپور که شبیه سفینه فضایی است و 'رنه تان' 52 ساله که در طراحی پروژه های مسکونی تبحر دارد، در این مراسم جوایز بهترین طراحی را دریافت کردند. 
برترین های طراحی امسال سنگاپور جایزه خود را در کاخ ریاست جمهوری از دست 'تونی تان کونگ یام' رئیس جمهور سنگاپور دریافت کردند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا