برگزیدگان مسابقات «فن آورد» معرفی شدند

به گزارش مهر، سومین دوره مسابقه فن آورد از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ آذر در سالن جابر بن حیان دانشگاه شریف برگزار شد. در مرحله مجازی این مسابقه، بیش از ۱۰ هزار نفر شرکت کننده از اقصی نقاط کشور حضور داشتند که برگزیده های این افراد به مرحله حضوری راه یافته اند.

مسابقات فن آورد مجموعه رقابت های تخصصی مهارت سنجی در رشته های برنامه نویسی کامپیوتر، داده کاوی، گرافیک، برنامه نویسی موبایل، مهندسی برق، معماری و osint است.

در رشته گرافیک این دوره از مسابقات، بخش های تبلیغات، تصویرسازی، هویت بصری وجود داشت. در بخش تبلیغات، نسیم گویا مهر، فرشاد قیاسی و محمد گل سرخی تهرانی به ترتیب جوایز برتر را دریافت کردند.

در بخش هویت بصری، حسام شهیدی، خشایار تیموری، مهرداد موسوی و فاطمه صادقی برنده شدند. همچنین در بخش تصویرسازی، میکائیل براتی، سولماز جهانگیری و بهناز مقدم به ترتیب جوایز سکه را دریافت کردند.

در بخش رشته اوسینت پنج نفر از جمله احمدرضا سعیدبخش، مهدی جباری، مسعود روستایی، حسین محسن پوریان، بابک پوراصغر به طور مشترک اول شده اند.

رشته برق- الکترونیک در بخش طراحی مدار چاپی، علی محمد شفیعی، فاطمه ردائی، سپهر هشترودی جوایزی دریافت کردند.

همچنین در بخش مونتاژ بردهای الکترونیکی، حمید صفردوست، محمداحسان اختیار، آرزو عبداللهی و در بخش میکروکنترلر، مرتضی زندی، مهران بافنده به ترتیب جوایزی دریافت کردند.

در رشته برنامه نویسی کامپیوتر، نفرات برتر توسعه رابط کاربری علیرضا شیخ‌الملوکی، مسعود بلیتی‌ظهرابی،  امیرحسین خادمی جوایزی را به خود اختصاص دادند.

از سوی دیگر نفرات برتربرنامه نویسی پایه و سیستمی، سیدحامدحسینی، جاوید شعاعی، عباسعلی کشکولی‌نژاد به ترتیب برنده این دوره از مسابقات فن آورد بودند. نفرات برتر توسعه وب علی بهروزی، سعید اورجی، لقمان حکیمی از برندگان این بخش محسوب می شوند.

در بخش طراحی رابط کاربری، رضا حافظی، محمد ماهر، محمدامین مسیح زاده و نفر شایسته تقدیر رحیم پهلوانیان به ترتیب جوازی دریافت کردند.

همچنین در رشته برنامه نویسی تلفن های هوشمند در بخش ios محمد مهدی میرزایی و امیرمحمد سلیمانی نیاکی جایزه ای به صورت مشترک دریافت کردند و در بخش Android ایمان خوش آبی و کیوان اثباتی  برنده شدند.

در رشته داده کاوی سومین دوره مسابقات فن آورد  آرش فتاح زاده، صادق صابریان و ابراهیم بادرستانی به صورت مشترک یک جایزه، علیرضا نوریان و حامد کرباسیان و محمد افشار به صورت مشترک جوایزی دریافت کردند.

همچنین در رشته معماری محمدحسین کسرائی، یحیی نوریان، صائب کفایتی و محمد دیانتی به صورت مشترک یک جایزه،  رضا عبادی، علی رحمانی، مرتضی عبادی و نسرین امیدی به صورت مشترک، شیرین بارول، دادبه محبی، بهزاد خرم و پرنیان پزشکی مشترک برنده جوایزی دریافت  کردند.

این رقابت ها در وهله اول به شناسایی نیازمندی های بخش صنعت پرداخته و با تعریف سنجه های مناسب اقدام به شناسایی و ارزیابی افراد توانمند از سراسر کشور در حوزه های شناسایی شده می پردازد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا