تلگرام از راه اندازی پلتفرم وبلاگ نویسی برای افراد عجول و بی صبر خبر داد

به گزارش تک شات،  اگر چنین بوده، بد نیست بدانید که احتمالا پلتفرم Telegraph  تلگرام مناسب شما خواهد بود. این اپلیکیشن پیام رسان امروز از این سرویس جدید رونمایی کرده و به گزارش VentureBeat این پلتفرم از سرعت بالایی برخوردار است. قرار دادن لینک های پست های توییتر و ویدیوهای یوتیوب بصورت خودکار آن ها را در متن مطلب شما قرار می دهد و امکان آپلود کردن تصاویر نیز برای شما وجود دارد. بعنوان مثال گذاشتناین پست کمتر از پنج دقیقه زمان گرفته است.

کار با این پلتفرم بسیار ساده است و نتیجه کار هم خوب است. تنها مشکل این است که احتمال سوء استفاده از این پلتفرم وجود دارد. افراد می توانند نام هر شخصی را که بخواهند به عنوان نویسنده پست ذکر کنند و هیچ راهی وجود ندارد که فرد بتواند ثابت کند که آن پست را شخص دیگری نوشته و به نام او ثبت کرده است.
تلگرام همچنین اپلیکیشن پیام رسان خود را با چند تغییر جدید بروزرسانی کرده است. اکنون اگر یک پست Medium یا پستی از مثلا TechCrunch را با آن اپلیکیشن ارسال کنید، این پست در اپلیکیشن لود می شود. این ویژگی Instant View نام دارد و شما آن را قبلا در Instant Articles مسنجر فیسبوک و AMP گوگل دیده اید. تغییر دیگر به شما اجازه می دهد برای رویت پست هایی که در تاریخ مشخصی ارسال کرده اید بتوانید مستقیم به آن تاریخ دسترسی داشته باشید. به نظر این روش از جستجو بر اساس کلمات کلیدی راحت تر است.
نسخه اندرویدی این اپلیکیشن با رابط کاربری جدید، سرعت بالاتر دوربین، بهبود قابلیت فشرده سازی ویدیو و چند مورد دیگر بروزرسانی شده است. تلگرام همچنین در پست های خود به این موضوع اشاره کرده که "خبر بزرگی" در راه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا