روزجهانی علم در خدمت صلح و توسعه

انجمن ترویج علم ایران در راستای پیشبرد اهداف علمی کشور با همکاری تعدادی از سازمان‌ها و نهادهای علمی و فرهنگی داخلی و بین‌­المللی، برای پنجمین سال متوالی "هفته ترویج علم" را از تاریخ 16 تا 20 آبان برگزار می‌کند.

مراسم افتتاحیه هفته ترویج علم روز یکشنبه 16 آبان در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می‌شود.علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی انجمن ترویج علم ایران به نشانی http://www.popscience.ir مراجعه کنند.

همچنین اسامی روزهای هفته ترویج علم هم اعلام شده است که روز 16 آبان به نام روز علم و زندگی، 17 آبان روز ترویج علم و تاریخ علم، 18 آبان روز علم، جامعه و دانشگاه ترویج خواندن برای بهتر زیستن، 19 آبان روز ترویج علم و فناوری‌های جدید اطلاعاتی و ارتباطی و 20 آبان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه نام‌گذاری شده است. نمایشگاه هفته ترویج علم نیز از 15 تا 19 آبان در کتابخانه عمومی حسینه ارشاد دایر است.در این هفته هفدهمین دوره اعطای جایزه ترویج علم به افراد برگزیده داده می‌شود.

در حاشیه این مراسم روز دوشنبه 17 آبان از ساعت 16 نشست ترویج علم و تاریخ علم با موضوعات علم و شبه‌علم، روش اندیشیدن و آموزش علم و تاریخچه فناوری فضایی در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می‌شود.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا