بیستم آبان‌ ماه آخرین فرصت برای ثبت دستاوردهای نمایشگاه هفته پژوهش

 دکتر محمدعلی توانایی گفت: بنا بر تصمیم ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، فقط طرح‌هایی می‌توانند در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری حضور داشته باشند که صاحبان طرح‌ها، حداکثر تا بیستم آبان ماه، طرح خود را شخصاً در سامانه‌ ارزیابی فناوری ثبت کرده‌اند.

وی افزود: تصمیم نهایی در خصوص اختصاص غرفه به متقاضیان، منوط به ثبت دستاوردها در سامانه ارزیابی فناوری و اعلام نتیجه به دبیرخانه نمایشگاه است.

وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سامانه ارزیابی فناوری ایران (سافا)  http://www.irantechhub.ir/file stechnician-guide.pdf  مراجعه کنند.

به گفته‌ مدیر فناوری دانشگاه یزد، با توجه به این که ثبت طرح‌ها در سامانه به عهده صاحب طرح است، از این رو همکارانی که اقدام به ثبت طرح یا طرح‌هایشان می‌کنند، بعد از ثبت‌نام، برای آماده سازی اطلاعات یکپارچه و چاپ در بروشور دانشگاه، اطلاعات مورد نظر و رسید ثبت نام طرح را به دفتر امور فناوری دانشگاه از طریق ایمیل technology@offices.yazd.ac.ir ارسال کنند.

توانایی در پایان با اشاره به اینکه هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری، هم زمان با هفته پژوهش در تاریخ 24 تا 27 آذرماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای ارایه توانمندی‌های پژوهشی و فناوری دانشگاهها، پژوهشگاهها و مراکز آموزش عالی است. معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه یزد نیز همچون سال‌های گذشته قصد دارد تا حضوری توانمند و شایسته نام و اعتبار استادان برجسته خود در این نمایشگاه داشته باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا