تیمMRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، قدرتمند ترین رقیب است

به گزارش ایرنا از دبیرخانه دهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ ایران 2015، هنریخ ملمن، افزود: علم رباتیک در حوزه های پزشکی و نجات انسان به پیشرفت های قابل توجهی رسیده و فکر می کنم در آینده ربات ها هم مثل رایانه ها در خدمت انسان قرار می گیرند.

وی اضافه کرد:ایران کشور متمدن و خوبی است و احساس جالبی از حضور در این کشور دارم، در سال های گذشته نیز پس از اتمام مسابقات ربوکاپ به شهرهای اصفهان و شیراز سفر کردم و ایرانی ها مردم بسیار خوب و مهمان نوازی هستند.

سرپرست تیم فوتبالیست نائو آلمان ادامه داد: پیش از این در سه دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران شرکت کرده بودم که در دوره گذشته، مقام دوم لیگ فوتبالیست نائو را کسب کرده بودیم.

ملمن گفت:امسال با هدف آشنایی با جدیدترین شیوه های علم رباتیک و کسب آگاهی لازم برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی ربوکاپ، در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2015 شرکت کرده ایم و با توجه به این که تیم های بسیار قدرتمندی در مسابقات ایران حضور دارند، این رویداد می تواند چالش موثری برای تیم باشد.

وی در خصوص وضعیت علم رباتیک در کشور آلمان گفت: درآلمان سرمایه گذاری ویژه ای بر روی علم رباتیک انجام شده که در آینده بیشتر می شود و با توجه به بالارفتن سن مردم آلمان، دانش رباتیک و ربات ها می توانند به کمک سالمندان بیایند.

سرپرست تیم فوتبالیست نائو آلمان، جایگاه علم رباتیک را در آینده جهان بسیار مهم ارزیابی و عنوان کرد: امروزه علم رباتیک در حوزه های پزشکی و نجات انسان به پیشرفت های قابل توجهی رسیده است.

دهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 2015 امروز سه شنبه با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و رئیس دانشگاه آزاد واحد قزوین آغاز شد. 

به گزارش ایرنا، مجوز برگزاری مسابقات ربوکاپ آزاد ایران که به عنوان بزرگترین رویداد در حوزه رباتیک در غرب آسیا محسوب می شود از سوی فدراسیون جهانی ربوکاپ در غرب آسیا و خاورمیانه به کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران اعطا شد. 

مسابقات امسال به عنوان دهمین دوره مسابقات با رقابت 345 تیم از ایران و 12 کشور امروز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده است. 

از بین تیم های شرکت کننده 309 تیم از ایران و 36 تیم از کشورهای هلند، سوییس، کانادا، پاکستان، انگلیس، آلمان، چین، مکزیک، آمریکا ، هند،تایلند، مصر،بلژیک و کلمبیا شرکت کرده اند. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا