نخستین ایمپلنت آلیاژی قابل جذب در بدن رونمایی می شود

 دکتر حسین سلمانزاده افزود:نخستین ایمپلنت آلیاژی قابل جذب در بدن همزمان با نمایشگاه بین المللی ایران هلث که در روزهای 26 تا 29 اردیبهشت ماه درمحل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد:از جمله محصولات جدیدی که در این دوره از نمایشگاه معرفی و عرضه خواهد شد می توان به مگنزیکس محصول شرکت سینتلیکس آلمان اشاره کرد. این محصول اولین ایمپلنت آلیاژی قابل جذب در بدن است که در مدت 12 تا 24 ماه به صورت کامل در بافت استخوانی جایگزین می شود.

سلمانزاده افزود: خواص بیومکانیکی این ایمپلنت بسیار شبیه استخوان بوده و حتی خواص کمکی استخوان سازی آن در مطالعات گسترده علمی به اثبات رسیده است.وی اظهار کرد:مزیت این ایمپلنت جدید در مقایسه با محصولات دیگر این است که عمل جراحی دومی برای در آوردن ایمپلنت مورد نیاز نیست و به همین دلیل بیمار احتیاج به بیهوشی مجدد ندارد و بدین طریق افراد مسن بهتر می توانند مورد درمان قرار گیرند ،درد التیام زخم جراحی دوم حذف می شودو حذف عمل جراحی دوم مخارج بیمار و مدت زمان درمان را کاهش می دهد.

به گفته سلمانزاده این محصول، جایزه نوآوری صنعت کشور آلمان را در سال 2012-2013 کسب کرده است.رئیس ستاد هجدهمین نمایشگاه ایران هلث افزود:در این دوره از نمایشگاه کشورهای کره جنوبی ، تایوان ، ترکیه ، چین و اتریش سالن های اختصاصی خود را خواهند داشت و همکاری و هماهنگی بخش های اقتصادی سفارت های کره جنوبی و اتریش در راستای هماهنگی و معرفی بهینه شرکت هایی که از کشورهای مزبور در این رویداد حضور بهم می رسانند قابل توجه بوده است.

وی گفت: همچنین شرکت هایی از کشورهای آلمان ، دانمارک ، پرتغال ، اکراین ، هنگ کنگ و هند به عرضه محصولات خود در سالن سی وپنج نمایشگاه بین المللی خواهند پرداخت .سلمانزاده افزود: از طرف دیگر نمایندگی برخی شرکتهای فعال در بخش پزشکی از کشورهای سوئیس ، سوئد ، آلمان ، اسپانیا ، برزیل و کانادا نیز در سالن بین المللی این نمایشگاه به معرفی دستاوردهای نوین این رشته خواهند پرداخت.

وی گفت : استقبال شرکت های تایوانی و حضور فعالتر شرکت های اروپایی به نسبت سالهای گذشته در سالن بین المللی نمایشگاه ایران هلث، از جمله موارد مثبت حضور شرکتهای خارجی در این نمایشگاه است .هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث در روزهای 26 تا 28اردیبهشت در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا