حضور موسسه سرم سازی رازی در نمایشگاه ارمنستان

به گزارش ایرنا از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، این نمایشگاه از هفتم تا نهم فروردین ماه سال جاری و به همت مرکز رشد زیست فناوری موسسه رازی برگزار شد.

در این نمایشگاه موسسه رازی با فراهم آوردن فضایی مناسب توانست نسبت به معرفی خدمات وتوانمندی های خود در حوزه سلامت اقدام مفید و موثری انجام دهد.

طراحی مناسب غرفه و تهیه استندهای تبلیغاتی واطلاع رسانی به زبان انگلیسی ودیگر زبان ها وایجادفضای مناسب ازجمله اقدامات موسسه رازی در این نمایشگاه بود. 

همچنین کارشناسان ایرانی، با برگزاری جلسات با دانشگاه علوم پزشکی ونماینده وزیر بهداشت کشور ارمنستان ،نسبت به معرفی توانمندی ها و خدمات خویش اقدام کرده و نظر دولت ارمنستان را برای ایجاد ارتباط علمی ،تحقیقاتی واقتصادی بیشتر به ویژه در حوزه واکسن های انسانی وسرم های ضدمار گزیدگی و عقرب زدگی را جلب کند.

حضور غرفه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در این نمایشگاه چندین نوبت از سوی شبکه های بین المللی ارمنستان و رسانه ملی کشورمان پوشش خبری داده شد. 

در زمان برگزاری این نمایشگاه، اطلاعات موسسه رازی که در قالب دو موضوع معرفی کلی و توانمندی ها توسط وزارت بهداشت کشور ارمنستان چاپ شده بود ،در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفت.
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا