آپدیت امنیتی اندروید ماه اکتبر را گوگل عرضه می کند

همان طور که می دانید، مراسم رونمایی از گوشی های پیکسل شرکت گوگل امشب برگزار می شود و نگاه های بسیاری از علاقه مندان به این رویداد است تا فناوری ها و محصولات تازه گوگل را بشناسند.

اما تا زمانی که این مراسم آغاز شود بسیاری از صاحبان دستگاه های نکسوس و هم چنین پیکسل سی می توانند از شنیدن این خبر خوشحال شوند: غول موتور جستجوی جهان در حال کار بر روی بولتن امنیتی اکتبر برای دستگاه های اندرویدی است و قصد دارد به زودی آن را عرضه کند.

تیم امنیت اندروید گوگل در این مدت کار زیادی بر روی حفره های امنیتی اندروید انجام داده و هفته های شلوغی را پشت سر گذاشته است تا با عرضه این آپدیت امنیتی تا حدودی جلوی هکرها را بگیرد و نگذارد آن ها کاری از پیش ببرند.

بولتن امنیتی این ماه شامل پچ های امنیتی متفاوتی می شود. از جمله: 5 حفره بحرانی، 17 حفره امنیتی خطرناک، 8 آسیب پذیری با درجه متوسط و بالاخره یک آسیب پذیری با درجه کم. لازم به ذکر است که به روز رسانی این پچ های امنیتی از طریق OTA یا به صورت باز برای تمامی افرادی که یکی از دستگاه های نکسوسی زیر را دارند عرضه خواهد شد:

دستگاه و شماره بیلد: Nexus 6P NBD90X (نوقا) –  Nexus 5X NBD90W (نوقا) –  Nexus 9 WiFi NRD91D (نوقا) – Nexus Player NRD91D (نوقا) – Pixel C NRD91D (نوقا) – Nexus 5 M4B30X (مارشمالو) – Nexus 6 M0B31H (مارشمالو)

همان طور که در لیست بالا مشاهده می شود، گوشی نکسوس 6 بالاخره بیلد اندروید نوقا را دریافت کرد، البته هم چنان بیلد اندروید مارشمالو برای افرادی که تمایلی به نسخه جدیدتر ندارند نیز در دسترس است.

تابناک نوشت : باید ببینیم آیا بولتن امنیتی این ماه اندروید کاربران را راضی می کند یا خیر.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا