ساعت هوشمندی مخصوص موسیقیدانان

به گزارش مهر، در سال های اخیر، گجت های بسیاری تولید و روانه بازار فناوری شده اند که از میان آنها می توان به اسمارت واچ ها، گجت های لاغری و … اشاره کرد.اکنون گجت هوشمند و متفاوتی برای موسیقیدانان و نوازندگان ساخته شده تا افرادی که در حوزه موسیقی فعالیت دارند، بتوانند پیشرفت و همینطور موفقیت های بیشتری را کسب کنند.

ساعت هوشمند مخصوص نوازندگان Soundbrenner Pulse نام دارد. تنظیم ضرب در اجرای یک قطعه موسیقی از اهمیت خاصی برخوردار است. موسیقیدانان از دستگاهی با نام «مترونوم» استفاده می کنند که دستگاهی مهم محسوب می شود اما استفاده از مترونوم با مشکلات متعددی نیز همراه است ولی Soundbrenner Pulse این مشکلات را حذف خواهد کرد.

مترونوم یک ابزار تمرینی موسیقی است که ضربات یکنواخت و مداومی را ایجاد می‌ کند تا نوازندگان را در نگه‌ داشتن ریتم یک قطعه موسیقی یاری دهد. رایج‌ ترین مورد استفاده مترونوم، کمک به حفظ گام و ضرباهنگ ضمن یادگیری و تمرین قطعات دشوار موسیقی است.

ساعت هوشمند

این گجت پوشیدنی با لرزش یا نوری که از خود ساطع می کند به نوازندگان کمک شایانی می کند. در واقع، Pulse یک دستگاه ویبراتور است که به دلیل دارا بودن موتور  ERM در حدود ۶ برابر قدرتمندتر از حالت لرزش و ویبره اسمارت فون و اسمارت واچ ها بوده تا بتواند هماهنگی خاصی را در تشخیص ضرب ها بین نوازندگان برقرار کند.

این دستگاه پس از حدودا ۵ ساعت استفاده بایستی شارژ شود.  Pulse تا اواخر ماه نوامبر به بازار فناوری عرضه خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا