نقشه دیجیتالی امکان یافتن پارکینگ را برای رانندگان فراهم می کند

این پلتفرم اطلاعاتی را درباره وضعیت ترافیک، خطرات و علامت های جاده ای گردآوری می کنند و به اشتراک می گذارند. این پلتفرم که توسط یک شرکت نقشه برداری موسوم به Here ساخته شده است، از سال آینده در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.تمام سهام شرکت Here متلق به خودروسازان آلمانی است.

قرار است پلتفرم جدید سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، ترمزهای شدید و روشن شدن چراغ مه شکن خودروها را ثبت کند و با استفاده از دوربین نصب شده در قسمت جلوی خودرو، فایل های ویدیویی از خطرات موجود در جاده ها ضبط کند. به گفته مقامات این شرکت، قرار است به زودی خودروسازان دیگری نیز به جمع دریافت کنندگان این خدمات بپیوندند.
در حال حاضر شرکت گوگل خدمات نقشه خوانی Waze را در اختیار عموم قرار داده است، اما کاربران برای بهره مندی از این خدمات باید با استفاده از تلفن هوشمند خود به یک حساب کاربری وارد شوند.
پلتفرم Open Location علاوه بر تامین اطلاعات مربوط به تعداد پارکینگ های موجود در هر خیابان، هزینه استفاده از این پارکینگ ها را هم برای کاربر محاسبه می کند.
 به گزارش ایرنا از بی بی سی،شرکت Here بر این باور است که برای حل چالش های پیش روی مسافران جاده ای، همکاری صنایع مختلف ضروری است. این شرکت سال گذشته میلادی توسط شرکت نوکیا و به قیمت 2.8 میلیارد یورو به گروه خودروسازان آلمانی فروخته شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا