چین، بازار خودروهای برقی آمریکا را تسخیر می کند

مسئولان شرکت BYD  که بزرگترین کارخانه تولید خودروهای خورشیدی – الکتریکی در جهان محسوب می شود، به تازگی اعلام کردند که در برنامه جدید خود قصد دارند کارخانه ها ، خدمه و سطح تولیدات خود در ایالات متحده آمریکا را به میزان سه برابر افزایش دهند. به گفته مدیران ارشد این شرکت چینی، این پروژه طی یک برنامه سه ساله عملی خواهد شد.

نام شرکت BYD در حقیقت خلاصه شده عبارت "Build Your Dreams" به معنی رویایت را بساز بوده و خودروهایی بدون ایجاد آلایندگی می سازد که انرژی الکتریکی را در باتری های خود ذخیره کرده و تمامی اجزای این خودرو ها تجزیه پذیر هستند. از دیگر مزایای این خودروها، عمر زیاد باتری های مورد استفاده در آن ها است.

در همین رابطه استلا لی مدیر شرکت BYD در آمریکا اعلام کرد: ما در حال حاضر بزرگترین کارخانه تولید خودروهای خورشیدی – الکتریکی در جهان هستیم و تلاش می کنیم همچنان به رشد خود ادامه داده و با سرمایه گذاری در منطقه لنکستر، نولیدات خود را افزایش داده و بخش بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهیم.

نام شرکت BYD در حقیقت خلاصه شده عبارت "Build Your Dreams" به معنی رویایت را بساز بوده و خودروهایی بدون ایجاد آلایندگی می سازد که انرژی الکتریکی را در باتری های خود ذخیره کرده و تمامی اجزای این خودرو ها تجزیه پذیر هستند. از دیگر مزایای این خودروها، عمر زیاد باتری های مورد استفاده در آن ها است. البته این شرکت در حوزه های دیگری مانند ساخت کامیون های برقی، سیستم های ذخیره انرژی برق و … نیز فعالیت می کند.

 شهر لنکستر با دارا بودن شرایط آب و هوائی ویژه ای که امکان استفاده از انرژی خورشیدی را به بهترین نحو فراهم می کند؛ گزینه ای ایده آل برای توسعه فناوری های مبتنی بر انرژی خورشیدی است. بر اساس گزارش های سازمان هواشناسی، به طور معمول 350 روز از سال در این شهر، شرایط هوا صاف و آفتابی است.

در این گزارش تصویری شاهد بخش هایی از کارخانه تولید محصولات BYD و خودروهای تولید شده توسط این شرکت هستید.

منبع: xinhua

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا