سینمای همراه با پروژکتور‌های قابل حمل سونی

آیا تا به حال به تماشای یک فیلم با موبایل آن هم به همراه دوستانتان بوده اید؟ مشکل عمده ی این کار کوچک بودن صفحه گوشی است ، حداکثر سه نفر همزمان می توانند از آن استفاده کنند.

این پروژکتورهای همراه یا به اصطلاح پورتابل یک سینمای همراه در هر کجا و هر زمان می باشد.

اوایل این ماه سونی پروژکتورهای پرتاب کوتاه کوچک خود را که می‌تواند هرجایی را تبدیل به سینما کند در سی‌ای‌اِس به نمایش گذاشت. نور آن تقریباً روشن است، اما شدید نبوده و ۱۰۰ لومن است. دارای ورودی اچ‌دی‌ام‌آی است و می‌توان آن را با بلوتوث به تلفن هوشمند وصل کرد. از آن بهتر اینکه این دستگاه کوچک و قابل‌حمل است، شبیه به تلویزیون قدیمی اپل. با باتری می‌تواند تا دو ساعت کار کند. چون خیلی کوچک است، می‌توانید طوری تنظیمش کرد که تصویر آن روی میز، یا روی زمین، روی سقف یا هر جای دیگری بیفتد. هر چیزی که می‌خواهید را می توانید پخش‌کنید.

به گزارش فردانما،ممکن است خریدن پروژکتورهای پرتاب کوتاه کمی ولخرجی باشد. شما می‌توانید با تلویزیون‌های بسیار بزرگ کار بیشتری کرده و کیفیت بهتری را هم داشته باشید؛ اما پیدا کردن چیزی که کیفیت تصویری به‌خوبی این داشته باشد کار آسانی نخواهد بود، مخصوصاً اینکه قابلیت پرتاب تصویر مختلفی مانند این را هم داشته باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا