سومین جشنواره زیست فناوری فرصت مناسبی برای توسعه همکاری های بین المللی

دکتر مصطفی قانعی افزود: این جشنواره به همت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 31 اردیبهشت ماه امسال به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.وی بیان کرد:امسال از متخصصان خارجی برای حضور درسومین دوره جشنواره زیست فناوری دعوت شده که حضور آنها فرصتی برای توسعه همکاری های دوجانبه فنی و صنعتی بین ایران و دیگر کشورهای دنیا است.

قانعی اظهارکرد:جشنواره زیست فناوری زمینه مناسبی برای تولید و صادرات محصولات ایرانی فراهم و به شرکت ها کمک می کند علاوه بر به نمایش گذاشتن توانمندی های خود، نسبت به تبلیغ محصولات خود و فروش آن نیز اقدام کنند.
دبیرستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، توجه ویژه به برندسازی محصولات ایرانی زیست فناوری و امکان بهره مندی شرکت کنندگان از حمایت های ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه امسال از کشورهای مصر، عربستان، امارات، عراق، سوریه، روسیه و پاکستان جهت حضور در این جشنواره دعوت شده است گفت: علاوه بر این کشورها در تلاش هستیم کشورهای هند و چین نیز در این جشنواره حضور یابند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا