نصب نمایشگرهای مبتنی بر نانوذرات در سالن TD Garden

شرکت نانولومنز (Nanolumens) یکی از تولیدکنندگان پیشرو در حوزه نمایشگرهای LED در جهان است. این شرکت اخیراً اعلام کرده که 40 عدد از نمایشگرهای LED این شرکت موسوم به NanoSlimTM را در سالن تی دی گاردن (TD Garden) نصب کرده است. براساس اظهارات مدیران این شرکت، نانولومنز اولین نمایشگرهای نسل جدید این شرکت را در سالن تی‌دی‌گاردن نصب کرده است. در این نمایشگرها از نانوذرات با ویژگی‌های نوری ویژه‌ای استفاده شده که کیفیت تصاویر ایجاد شده را بهبود داده است.
میشالیز از مدیران این شرکت می‌گوید: «نانولومنز تنها یک تولیدکننده ساده نیست. این شرکت به دنبال راهکارهای مختلف بهبود کیفیت است و برای رسیدن به هدف، برنامه‌های تحقیق و توسعه‌ای مختلفی دارد. ما با نصب اولین نمایشگرهای نسل جدید خود، این قابلیت را به اثبات رساندیم. اوایل امسال ما اولین نمایشگر خود را برای یک شرکت آرایشی بهداشتی نصب کردیم اما این سری جدید، اولین نصب تجاری‌ ما محسوب می‌شود.»
نمایشگرهای جدید نانولومنز که در تی‌دی‌گاردن نصب شده‌اند از سیستم مخابراتی HB برخوردار هستند که می‌تواند انسان را به دنیای مجازی متصل کند. دانا بارون، مدیرعامل شرکت مخابراتی HB، می‌گوید: « همکاری ما با نانولومنز به ما اجازه داد که به شکلی راهبردی به توسعه فناوری نمایشگرها فکر کنیم. نانولومنز تجربه زیادی در ساخت نمایشگرها با ابعاد و اشکال مختلف دارد اما این اولین باری است که این شرکت روی ساخت و تجاری‌سازی نمایشگرهای شفاف متمرکز شده است.»
لوراین اسپادارو از مدیران سالن تی‌دی‌گاردن می‌گوید: « فناوری نانولومنز بسیار جالب توجه بوده و از قدرت تفکیک و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. این ویژگی‌ها برای تماشاگران بسیار جذاب است. سرمایه‌گذاری روی این فناوری در حالی که ما به بیستمین سالگرد تأسیس این سالن نزدیک می‌شویم، برای ما بسیار دلگرم کننده است چرا که به ما کمک می‌کند تا جایگاه خود را در این صنعت حفظ کنیم.»
از سال 1995 که سالن تی‌دی گاردن راه‌اندازی شده تا کنون بیش از 30 میلیون نفر برای تماشای رویدادهای ورزشی و هنری به این سالن آمده‌اند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا