صرفه‌جویی در انرژی با لباس شویی بدون برق

محفظه‌ی لباس‌شویی استورباوند ماشینی است دستی، با قابلیت حمل آسان که استرس ناشی از کار با لباسشویی‌های عمومی را نداشته و همین‌طور باعث کاهش هزینه، مصرف انرژی و آب می‌شود. این دستگاه به‌جای الکتریسیته از یک پدال دستی استفاده می‌کند و فقط به چند دقیقه کار کردن برای شستن تعداد زیادی لباس نیاز دارد. شبیه به گیرادورا، با داشتن محفظه‌ی لباسشویی سبک، بی‌نیاز به برق بوده و کار با آن آسان است.

به‌صورت معمول هر بار که یک فرد برای شستشوی لباس‌ها به ماشین‌های لباسشویی عمومی می‌رود، پنج دلار هزینه می‌کند و اگر شما در خانه ماشین لباسشویی داشته باشید، این هزینه بر روی قبض برق شما اضافه می‌شود. حال فقط با ۹۵ دلار و ۹۵ سنت محفظه‌ی لباسشویی راهی تقریباً بی هزینه برای پاکیزه کردن لباس‌ها بدون آسیب رساندن به محیط‌زیست می‌باشد. با کارایی عالی در آپارتمان‌های کوچک یا هنگام مسافرت، محفظه‌ی لباسشویی، یک شوینده و خشک‌کننده‌ی بسیار جمع‌وجور است که نیروی موردنیاز خود را از پدال‌های دستی تأمین می‌کند. با ارتفاعی حدود ۳۰ سانتی‌متر و وزنی حدود ۳ کیلوگرم، محفظه‌ی لباسشویی را می‌توان در سه رنگ مختلف خریداری کرد.

شستشو با این لباس شویی بدون برق در عرض دو دقیقه

فقط با ۵٫۵ لیتر آب و یک‌پنجم مواد شوینده می‌توان ده عدد لباس که بتوان در محفظه جا داد را شست. بعد از گذاشتن لباس‌ها در دستگاه، با چرخاندن پدالی که روی دستگاه است، سبد لباس‌ها در دستگاه می‌چرخد. برای شستن لباس‌ها فقط به دو دقیقه چرخاندن نیاز هست. بعد از اتمام کار، شیر تخلیه و شلنگ قابل‌انعطاف به‌راحتی آب و مواد شوینده را خارج می‌کند. بعد از دور اول شستشو، می‌توان برای تمیز کردن لباس‌ها دوباره آب اضافه کرد. بعد از تخلیه شدن آب، با چرخاندن پدال، سبد لباس‌ها چرخیده تا خشک شوند. کل فرایند شستشو حدود ده دقیقه طول می‌کشد.

به گزارش فردانما، با استفاده از این ماشین دستی، می‌توان از هدر دادن سوخت اتومبیل موقع حمل لباس‌ها به محل لباسشویی عمومی و برگرداندن آن به خانه جلوگیری کرد. همین‌طور می‌توان در استفاده از آب، برق، زمان و هزینه صرفه‌جویی کرد. ظرفیت محفظه‌ی لباسشویی به میزان یک‌چهارم لباسشویی‌های معمولی است، پس در صورت شستن میزان زیادی از لباس‌ها باید از قبل برنامه‌ریزی کرد. اما این دستگاه سبک پلاستیکی نسبت به ماشین‌های بزرگ فلزی سنگین‌وزن، هم سازگاربامحیط‌زیست بوده و هم قابل‌حمل می‌باشد. در ضمن به‌راحتی می‌توان آن را به دیگران داد و یا به‌صورت مشارکتی از آن استفاده کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا