عضو تازه خانواده 911 پورشه را بشناسید

پورشه به محصول جدیدش یعنی 911 Targa به عنوان یک «کلاسیک مدرن» نگاه می کند. این شرکت آلمانی که در سال 1931 بنیان گذاشته شد و طی بیش از 80 سال گذشته همواره به عنوان یک خودروساز متخصص در عرصه خودروهای لوکس مطرح بوده است محصول جدیدش را به عنوان یک «اختصاصی» تمام عیار برای رقابتهای گرند پریکس AvD Oldtimer نورنبرگ آلمان ارایه کرده بود.

پورشه به محصول جدیدش یعنی 911 Targa به عنوان یک «کلاسیک مدرن» نگاه می کند که تحت عنوان یک «اختصاصی» تمام عیار برای رقابتهای گرند پریکس AvD Oldtimer نورنبرگ آلمان ارایه شده بود

پیش از هر نکته ای باید به یاد داشت که 911 Targa عضوی از خانواده 911 محسوب می شود. آنهایی که پورشه و محصولاتش را به خوبی می شناسند می دانند که وقتی عضوی تازه از خانواده 911 ارایه می شود نباید منتظر به روزرسانی های چشمگیری بود. با این حال مهندسان این خودروساز بیکار نبوده و تغییراتی را ایجاد کرده اند تا 911 Targa حقیقت یک نسخه ویژه باشد.

بدون شک استفاده از طیف خاصی از رنگ آبی یعنی «آبی اتنا» برای پوشش بدنه این خودرو مهمترین نوآوری صورت گرفته به حساب می آید. پورشه از این تم رنگی به عنوان رنگ استاندارد برای T5 356 B که در سالهای 1960 و 1961 تولید می شد استفاده می کرد و حالا عضو تازه وارد خانواده 911 با این رنگ خودنمایی می کند تا مشخص شود پورشه همواره به اصالت خود توجه دارد.

منبع: topspeed

مترجم:مهدی پیرگزی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا