ارائه یافته‌های نو در زمینه امنیت اطلاعات و رمزشناسی با حضور محققان بین‌المللی

 این کنفرانس با هدف هم‌افزایی دانش و انتشار یافته‌های نو و بدیع در زمینه امنیت اطلاعات و رمزشناسی، همچنین بررسی چالش‌های علمی و اجرایی در فرایند کاربری آن در فضای مجازی و تاکید بر امن‌سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

مبانی رمز شناسی، پیاده سازی الگوریتم های رمزنگاری و امنیت سخت‌افزاری، امنیت شبکه، پروتکل‌های امنیتی، امنیت رایانش، مهندسی امنیت و امنیت خدمات الکترونیکی، نهان‌سازی اطلاعات و جرم یابی در فضای مجازی محورهای همایش مذکور هستند.

از میان مقالات رسیده به دبیرخانه کنفرانس، حدود 40 مقاله که دربرگیرنده ایده‌های نوی پژوهشی در حوزه رمزنگاری هستند، توسط کمیته علمی کنفرانس انتخاب شده و در روزهای برگزاری در 7 نشست جداگانه ارائه خواهند شد.

همچنین، نمایشگاه سیزدهمین دوره کنفرانس بین‌­المللی انجمن رمز ایران با عنوان  IRANSec همزمان با کنفرانس از تاریخ 16 تا 18 شهریورماه در محل تالار همایش‌­های بین‌المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کارگاه‌های آموزشی نیز در روزهای 15و 16 شهریور ماه در محل دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر شهید بهشتی برگزار می‌شود که به بررسی چالش‌های علمی و اجرایی در فرایند کاربری امنیت در فضای مجازی با تأکید بر امن‌سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور می‌پردازد.

دکتر امیر مرادی از دانشگاه روهر آلمان و Maarten Van Horenbeeck از شرکت واکنش سریع FIRST در آمریکا از جمله پژوهشگران مدعو خارج از کشور به این کنفرانس هستند که هریک کارگاهی نیز با موضوعی بدیع در حوزه رمزنگاری ارائه می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://iscisc2016.sbu.ac.ir/ مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا