گردشگری با طعم هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به تدریج در حال یافتن جایگاهی مقبول در میان جوامع انسانی است و کاربردهایی غیر حساس ولی بسیار مفید توانسته است تا موجب ایجاد اعتماد به این سیستم های هوشمند در میان عموم مردم شود. در آخرین نمونه از این کاربری های ویژه، به تازگی متخصصان موفق به طراحی نرم افزاری شده اند که با استفاده از هوش مصنوعی مشهور کمپانی آی بی ام یعنی واتسون می تواند گردشگران وارد شده به شهر اورلاندو در ایالت فلوریدای ایالات متحده آمریکا را راهنمایی کند.

این سیستم نرم افزاری هوشمند به راحتی می تواند اطلاعاتی درباره مناطق توریستی اورلاندو و همچنین مکان های مورد نیاز گردشگران از قبیل هتل ها، رستوران ها و دیگر مکان های مورد نیاز را به آنها ارائه کند.

کاربران می توانند به راحتی پرسش هایی را در رابطه با شهر اورلاندو با نرم افزار ذکر شده در میان بگذارند و پاسخ هایی بسیار منطقی و مفید درباره سفرشان دریافت کنند. این سیستم نرم افزاری هوشمند به راحتی می تواند اطلاعاتی درباره مناطق توریستی اورلاندو و همچنین مکان های مورد نیاز گردشگران از قبیل هتل ها، رستوران ها و دیگر مکان های مورد نیاز را به آنها ارائه کند.

کاربری های این نرم افزار تنها به این موارد محدود نمی شود و گردشگران می توانند با استفاده از آن به راحتی بلیط بازدید از مناطق جذاب این شهر را خریداری کرده، پیشنهادهایی در رابطه با انجام کارهایی بسیار جالب در مدت زمان محدود اقامت خود در این شهر از این برنامه دریافت کنند. همچنین در زمان هایی که فعالیت خاصی در برنامه کاری آنها در نظر گرفته نشده است نیز به انجام بازی های جذابی که بر پایه استفاده از فناوری واقعیت افزوده برای اورلاندو طراحی شده است بپردازند.

منبع: engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا